Κυριακή 3 Ιουνίου 2007

so you think you can m@l@kisteis!!!!!!!!!

Δεν θυμάμαι μέρα.Απόγευμα ήταν.Προς το βραδάκι.Είχα βγεί για να περπατήσω,για να ξελαμπικάρω.
Η διαδρομή που ακολουθώ πάντα η ίδια.Δεν αλλάζει.Η ίδια.Βλέπω τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά μέχρι να τα εμπεδώσω. :Ρ
Τέλος πάντων.
Προχωρούσα.Με βήμα ταχύ.Όχι πολύ γρήγορα αλλά ούτε και πολύ αργά.Καθώς προχώραγα συναντούσα πολλές φάτσες και κυρίως νέους και νέες.[ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ].Και πολλά παιδιά επίσης.
Εγώ σημασία καμιά.Προχωρώ.Έχω στα αυτιά το walkman και προχωρώ.Ξαφνικά σταματώ.Η καρδιά μου προς στιγμήν σταματάει να χτυπά.Δεν υπάρχω.Δεν αναπνέω.Βλέπω κάτι το οποίο με λυπεί,με εξοργίζει,με εκνευρίζει,με ντροπιάζει ως ενήλικο αυτής της χώρας.
Προς λύπην κάποιων:ΟΧΙ δεν βλέπω ζευγαράκι και ζηλεύω.ΟΧΙ.Καμία σχέση.Ατυχήσατε.Λυπάμαι.
Βλέπω κάτι το οποίο δεν ξέρω πως να το περιγράψω.
Σε ένα περίπτερο ήταν μια ομάδα μικρών παιδιών {ήταν δεν ήταν 10 ή 11 χρονών} και επεξεργάζονταν περιοδικά ποικίλης ύλης.{Μακάρι να ήταν έτσι}.Βλέπανε τα περιοδικά τα οποία έχουν γεμίσει αρχής γενομένης από τα περίπτερα μέχρι και τις καφετέριες,τις "σικάτες "βεβαιώς βεβαιώς.
Μιλάω για τα περιοδικά του softcore sex.Αυτά που ναι μεν δεν δείχνουν και τίποτα το βλάσφημο δεν είναι και αθώα.
Τέλος πάντων.
Προς έκπληξη και απογοήτευση μου ο περιπτεράς αντί να τους διώξει τα παροτρύνει να ψάξουν με την ησυχία τους και "θα βρουν αυτό που θέλουν".
Δεν είμαι συντηρητικός.Και ούτε μισογύνης.Καμία σχέση.Εξάλλου σε αυτή τη ζωή άλλοι ανεβαίνουν κούτσα-κούτσα και άλλοι ανεβαίνουν...................... :Ρ.
Ξεβρακώθηκες κοπέλα μου{λέω "κοπέλα" γιατί τα "άλλα" εγώ δεν τα κατέχω :Ρ};;Τα πέταξες έξω;;;;Σε είδαν ο κάθε νταλικέρης και ταξιτζής έτσι όπως ακριβώς σε γέννησε η μάνα σου;;;
Σε είδαν,στο λέω εγώ.Ακόμα και εγώ σε είδα.Να κάνω αλλιώς δεν μπορώ.Σε κάθε περίπτερο βλέπω τα βυζιά σου και τον κώλο σου.Δεν έχω εναλλακτική λύση.Μονόδρομος.Ακόμα και στα κανάλια εσένα παίζουν που ξεβρακώθηκες.
Εντάξει όλα καλά.Καλώς έκανες.Και μπράβο σου γιατί μέσα σου,στο ψυχικό σου κόσμο{λέμε τώρα και καμία μαλακία να περάσει η ώρα} έχεις σπάσει τα ταμπού του γυμνού.Μπράβο σου.Εύγε.Συγχαρητήρια.
ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΗ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;;ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ {ΚΑΙ ΑΝ} ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ;;;;
Και θα μου πείς δεν είσαι εσύ υπεύθυνη που βγαίνουν τα βυζιά σου φόρα παρτίδα στα περίπτερα.Δίκιο έχεις.Μυαλό δεν έχεις;;;;;Ξαναδιάβασέ το:"ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΟΥ ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ".
Τα παιδιά αφήστε τα λίγο να παραμείνουν παιδιά.Αφήστε τα.Μην τους βάζετε τα μικρόβια μας.Μην τους βάζετε το μικρόβιο στα κορίτσια να αποκτήσουν κώλο και βυζί σαν της "Τζούλιας" ούτε βέβαια στα αγόρια να έχουν το σώμα του Σόμμερ.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΖΗΤΑΩ.ΛΙΓΟ.ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...........................
Ο ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ SNOK

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Loipon , kata tin tapeini mou gnomi ( sorry pou grafo greeklish , alla ... ) pistevo oti eisai ligo apolytos me ti "gomena" pou ta petaei ola ekso mono kai mono gia "doksa", i opos alloios tin lene !!! Theoro , oti den ftaiei mono afti telika , einai genika i nootropia pou mas pernane , eite meso TV ( ts ts ts) eite meso tou sxoleiou( edo to pio simantiko provlima einai i elleipsi peitharxeias) Sto kato kato , emena prosopika de mou ekane pote kefi na pao se tetoia ilikia sto periptero kai na xazepso tetoia periodika, pou simainei oti mallon megalosa kapos diaforetika! Ara ego leo oti nai men einai ontos ypefthyni i "tzoulia" kai kathe tzoulia , alla den einai i moni ypefthyni stin istoria afti . Mporei vevaia na symfoneis kai sy , alla emena to post sou , mou edose na katalavo alla.

Ανώνυμος είπε...

Σαν δεν ντρέπεστε λέω εγώ! Πώς μιλάτε έτσι για τη βασίλισσα της πίστας;!;