Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

Τι κοιτάς ρε καραγκιόζη;;;;Γιατί δεν κοιτάς;;;;;Part2


Αχ πάνε πολλά χρόνια.Όχι μια ζωή βέβαια.Πάνε πολλά χρόνια.Το περιστατικό που θα διηγηθώ όμως συνέβη και από τότε με έχει χαράξει{λέμε τώρα και καμία μαλακία να περνάει η ώρα} τόσο στη καρδιά όσο και στο σώμα.
Πήγαινα β' γυμνασίου και η Μ. το ίδιο.Σε διαφορετικά σχολεία.Γνωριζόμασταν όμως μέσω απογευματινών μαθημάτων αγγλικών.
Η Μ. ήταν{δεν πέθανε} αλλά τώρα δεν ξέρω πως είναι,έχω χρόνια να τη δω,ξανθιά{φυσική},με ένα ναι και όχι πρόσωπο{τρωγόταν δηλαδή},σχετικά κοντή,σχετικά έξυπνη και γενικώς όλα σε αυτή τη κοπέλα ήταν σχετικά.
Εγώ ένας μπουχέσας με το Μ το κεφαλαίο.Ανώριμος,αδιάφορος,πέρναγα τα σαββατοκύριακα βλέποντας παιδικά{και τώρα το κάνω} και παίζοντας μπάλα.Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν αν θα άκουγα κάθε βράδυ fight club στην era sport θυμάμαι τότε.
Επειδή ήμουν{τώρα δεν είμαι,το ορκίζομαι στη ζωή του Βοσκόπουλου} χαβαλές οι φίλοι μου μια μέρα αποφάσισαν να μου κάνουν μια πλάκα.
Έβλεπαν ότι σε αντίθεση με αυτούς δεν έδινα δεκάρα τσακιστή για τις τριγύρω κοπελιές που ήταν στον tower.Τίποτα.Δεν με ενδιέφερε ρε παιδί μου.Το θεωρούσα βαρετό.Άσε που είχε αρχίσει να παγιώνεται μέσα μου η κατάσταση του m.i.l.f.α και ήμουν τελείως γειά σου.Δεν με ενδιέφερε ρε παιδί μου.
Η Μ. ήταν από τις πιο περιζήτητες γκόμενες{θου κύριε} στον tower.Είχα ακούσει ότι είχε πέσει και ξύλο για πάρτη της και πραγματικά το τελευταίο καλοκαίρι πριν φύγω πόσοι φίλοι μου ήταν ήδη τσακωμένοι για πάρτη της{αίσχος}.
Αποφάσισαν λοιπόν για πλάκα να τη βάλουν να μου τη πέσει.
Και μου ήρθε με σιγουριά μπορώ να πω ότι το μαμόθρεφτο είναι τελειωμένη υπόθεση.Διάλογος:
Μ:Τι κάνεις σνοκ;{δεν με είπε έτσι αλλά εντάξει}
καλά μωρέ ,πάει και έρχεται
Μ:πώς πάει το διάβασμα;
καλά μωρέ,πάει και έρχεται
Μ:είσαι να περπατήσουμε;
ναι κανένα πρόβλημα
{στη βόλτα}
Μ:έχεις κάποια φίλη;
όχι
Μ:καμία;
καμία
Μ:ξέρεις είσαι καλό παιδί και πολύ ευγενικό και επειδή τους έχω βαρεθεί όλους θα ήθελες από εδώ και πέρα να βγαίνουμε μόνο μαζί;οι δυο μας;γιατί τώρα τελευταία σε βλέπω κάπως διαφορετικά πρέπει να σου πω.
και εγώ απαντάω λές και ήμουν με την παρέα μου ξέρεις....
ΟΧΙ

Αυτό ήταν.Από τότε άρχισε να:
  • διαδίδει φήμες ότι είμαι πισωγλεντζές(από mr. anyone,it is not mine)
  • δεν μου αρέσουν τα κορίτσια
  • είμαι κομπλεξικό
  • είμαι φυτό
  • είμαι βλάκας
  • με κοροϊδεύει μπροστά σε όλους ότι και καλά αυτή μου έδωσε χυλόπιτα
  • να λέει:"τη χώνεψες;;;;"
Εγώ ατάραχος.Ήξερα ότι αυτό που έπρεπε να είχα κάνει το έκανα.Της ήρθε από εκεί που δεν το περίμενε.Από κάποιον ασήμαντο.Από κάποιον ο οποίος τον ήξεραν στον tower οι συγγενείς του,οι καθηγητές,τα φιλαράκια από τη μπάλα{saint barbara everything I have I own it to you}.Από ένα ρεμάλι._
Εδώ και κάποια χρόνια δεν μου μιλάει.Με βλέπει και αλλάζει πεζοδρόμιο.Με φοβάται.Με σκιάζεται.Ποιον, εμένα;
Μ. συγγνώμη αλλά έπρεπε.Το όφειλα στον ευατό μου πρώτα από όλα...........
Και μη νομίσετε μερικοί ότι περηφανεύομαι επειδή είπα όχι σε κάποια που τη γούσταρε μια ολόκληρη πόλη.ΟΧΙ.
Απλώς θίγω το γεγονός "Γιατί δεν κοιτάς ρε;;;;;"
Τα συμπεράσματα δικά σας.....................................................................
(thanks a lot to mr.anyone for his corrections. mr.anyone you know who you are).

5 σχόλια:

Mr_Anyone είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kallitexnes είπε...

Αυτή η ιστορία είναι και η πραγματικότητα... Είναι γεγονός ότι όσο θαρρος δίνεις τόσο πόδι παντάνε, τόσο περισσότερο ψωνίζονται...

Σιγά το νέο θα μου πείς! κατα βάθος όλοι το ξέρουμε από β' γυμνασίου, αλλά μαλάκες οι περισσότεροι εξ ημών δεν παίρνουμε μέτρα αντιμετώπισης και τρέχουμε μετά!...

Απ' τον tower?... Χμ, έχω ένα φίλο από εκεί που είναι SoftWare-συνάδελφός σου...


-Βασίλης

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι τόσο ηλί$%^% άνθρωποι (Για να μη βρίσω βάζω τα δολλάρια, και η βλάβη έχει ένα επίπεδο) υπάρχουν μόνο στην περιοχή μου!!! (χεχεχε)

Τι να πεις. Εντάξει να σου κάνει ότι σου έκανε για να γελάσει η ίδια. Εντάξει να γελάσουν 2-3 φίλες της. (Άλλωστε για γέλια είσαι). Αλλά να γελάει μαζί σου όλος ο Tower; Ε ρε φίλε, καλά λένε ότι ο καλύτερος Πυργιώτης έχει σκοτώσει τη μάνα του. Και πολύ άργησες.

Δυστυχώς, ψωνάρες υπήρχαν, υπάρχουν, και θα υπάρχουν. Δυστυχώς για κείνη, και ευτυχώς για σένα, η Μ. θα προσγειωθεί πολύ ανώμαλα. Όσο πιο ψηλά είσαι...

Τέλος πάντων, ηθικό δίδαγμα: Ξανθιά Πυργιώτισσα = Δολοφονικά ηλίθια.

PS: Ας την έπεφτε τουλάχιστον στον Ψι(ψι)νάκη μπας και έκανε καριέρα. Διότι η ομορφιά δεν οδηγεί πουθενά αν δεν συνοδεύεται από μυαλό.

PS II: Τι στο καλό είναι ο milfas;

Ανώνυμος είπε...

Sorry για το double post, αλλά ξέχασα να πω κάτι.

Θα πει κανείς:
"Γιατί βρίζεις ρε μεγάλε; Γιατί βγάζεις το άχτι σου σε μία κοπελιά, ότι και αν έκανε;"

Και θα έχει δίκιο. Σύμφωνα με την ιστορία σου, άλλοι την παρακίνησαν.

Αν το σκεφτείς καλύτερα, όμως, αυτή είναι πάλι ηλίθια, διότι γίνεται έρμαιο των βλέψεων του εκάστοτε μλκ που θέλει να δουλέψει το κάθε παλικάρι που τι έκανε; απλώς διάβαζε περισσότερο.

Ελλάδα. Η χώρα της τρικλοποδιάς στους καλύτερους από εμάς. Και κανείς δε λέει όχι στο να δουλέψει έναν τρίτο.

Τέλος, θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον εαυτό μου για την ώρα που αφιέρωσα, και την ενέργεια στο πάτημα των πλήκτρων, και από το πληκτρολόγιο, που το κούρασα γιατί;

Για να πω κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο.

Και επειδή δεν αντέχω, θα το πω, προκειμένου, μεταξύ άλλων, να κατεβάσω, όσο γίνεται, τον επιθετικό τόνο αυτού του σχολίου:

Πες μου που είσαι τώρα και τι κάννεις! Τέλλλος!

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με το πιο προκλητικο γκει περιεχομενο
ακαταλληλο για ηλικιες κατω των 18 ετων