Σάββατο 2 Ιουνίου 2007

Προώθηση της μ@λ@κί@ς by "Soft"

Να 'μαι λοιπόν στη σχολή ηλεκτρολόγων. Με τις καταλήψεις περνάγαμε 'αμάτα. Τώρα όμως... Κάτι 9ωρα... Είμαι υποχρεωμένος να βλέπω τα συμπληρώματα των γκόμενων(aka bazoles) για 9 ώρες. Ούτε 5 λεπτά για την ανύπαρκτη γκόμενά μου. Αν είχα.

Επεξήγηση: Δεν είναι ότι το πολυτεχνείο δεν έχει γκόμενες. Απλά π.χ. η Βυζιγότθα κάνει παρέα με τον Μπαρμπα-Μήτσο(και λοιπές κοπελιές που το στρίβουν το μουστάκι τους...), και δεν μπορείς να την κοιτάξεις χωρίς να είσαι άτυχος και να κοιτάξεις και την άλλη. Και τότε... καταστρέφεται η μέρα σου. ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΞΥΡΑΦΙ!

Βέβαια υπάρχουν και κάτι ανώμαλοι "γραφικοί" που είναι του τύπου:
-Μνί έχει;
-Κλί έχει;
-Cheap book ia παίρνει;
(Από ταινία "Ποιος θα πηδήξει τη γοργόνα, Μπόκολης.")
(Δε φταίω, ο Snok μου το έδειξε στο YouTube(Το κανονικό, όχι το άλλο...))

Συμπέρασμα: Μόλις πάω σπίτι μου, μετά από μία εξαντλητική και αηδιαστική μέρα(Βλέπε Μπαρμπα-Μήτσος) είμαι αναγκασμένος να καταφύγω σε γκόμενες "κονσέρβα".
Κοινώς μαλακία.
Συμπέρασμα: Στη σχολή ηλεκτρολόγων περνάμε όντως όλοι 'αμάτα! (Εγώ πάντως περνάω!)
Έφυγα τώρα. Έχω επείγουσα δουλειά στην τουαλέτα μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Xmmm ......!

I think you have a point ,που λένε και οι συγχωριανοί μου , Αλλά !!!Προσωπικά νομίζω ότι δε με "χαλάει" η Βιζιγότθα να κάνει παρέα με το Μπάρμπα-Μήτσο ( ή όπως αλλοιώς τον έχετε βγάλει),ούτε με "χαλάει" να βλέπω μαζί και την "άλλη", τουλάχιστο δε με "χαλάει" γενικά όσο σε "χαλάει" έσενα.Anyway ... μάλλον θα προτιμούσα τα "μαθήματα" να τα κάνουμε εξ'ολοκλήρου στη σχολή , παρά να παίρνουμε "δουλειά" για το σπίτι ! If you Know what I mean !!!

PS : Ποτέ δε μου άρεσαν οι "κονσέρβες" ( άσχετα αν τις τρώω δύο-δύο!! I'm just kidding!)