Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Τι κοιτάς ρε καραγκιόζη;;;;Γιατί δεν κοιτάς;;;;;Part 1


Αχ καλοκαιράκι.Ζεστό καλοκαιράκι.Τα μαθήματα όπου να 'ναι θα τελειώσουν,θα αρχίσουν οι άδειες των υπαλλήλων και κατά συνέπεια τα μπάνια του λαού.ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.....
Οι παραλίες γεμάτες.Το πρωί προς το μεσημέρι φυσικά.Το βράδυ όλα τα κλάμπ γεμάτα.Χάρμα οφθαλμών.Όλοι ονειρευόμαστε αυτή τη στιγμή.ΟΛΟΙ;
Καλά όχι και όλοι.Η βλάβη αυτού του blog ας πούμε ούτε που τον ενδιαφέρει.Χέστηκε κοινώς.Τι καλοκαίρι,τι χειμώνας το ίδιο πράγμα.Όπως λένε και στο χωριό μου "SAME SHIT DIFFERENT DAY".
Τέλος πάντων.Δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Το θέμα μου είναι το μαρτύριο που περνάμε μερικοί "άβγαλτοι" από εμάς μέχρι να τελειώσουν τα μαθήματα και να αποχωριστούμε τους συμμαθητές μας{Τι κρίμα :Ρ}.
Λέω "μαρτύριο" και το εννοώ.Είναι μαρτύριο.
Και κάποιοι θα ρωτήσουν:"Τι ακριβώς ρε μεγάλε;"
Μου αρέσει και που ρωτάτε κιόλας.Μιλάω φυσικά για τις συμμαθήτριες/συμφοιτήτριες/συναδέλφους/συνταξιδεύτριες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
Δεν ξέρω τι τις πιάνει μερικές αλλά τώρα το καλοκαίρι μερικοί άνθρωποι και κυρίως οι γυναίκες φαίνεται να ζεσταίνονται πιο πολύ από κάποιους άλλους.Τις πιάνει η "κάψα".Τα πετάνε όλα ,και αν όχι όλα τότε σχεδόν όλα, έξω.
Και καλά αυτό.Δικαιωμά τους αναφαίρετο και βάσει συντάγματος.Καμία αντίρρηση.Να το κάνουν οι κοπέλες γιατί αλλιώς πως θα τυλίξουν κάποιον από εμάς{εδώ θα γελάσω :Ρ}.
Με ποιο δικαίωμα όμως μου στερούν εμένα τη θέα;;;Με ποιο δικαίωμα μου απαγορεύουν εμένα να κοιτάω;;;Απαντήστε μου......
Το λέω αυτό αφού μου συνέβη κάτι το οποίο με ξένισε:
Καθόμουν στο αμφιθέατρο της σχολής.Χάζευα{Βέβαια είχαμε διάλειμμα εκείνη την ώρα}.Και εκεί που χάζευα το μάτι μου {άθελά μου, το ορκίζομαι στη ζωή του Βοσκόπουλου} πέφτει πάνω σε μία συνάδελφο η οποία τα είχε πετάξει όλα έξω.Είχε αφήσει δηλαδή τον εσωτερικό της κόσμο ακάλυπτο.
Με το που αντικρίζω αυτό το θέαμα εγώ μιλιά.Άχνα.Δεν θα θεωρήσει εκείνη ότι είμαι και κανένα λιγούρι ή ότι έχει μια επιτυχία.Αυτή τη χάρη δεν θα της τη κάνω.Όχι.Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Αμέσως γνέφω στους συμφοιτητές μου.Όχι τίποτε άλλο,αλλά είναι κάτι το αξιοπερίεργο,πως είναι ας πούμε η μαλάμω όταν τραγουδάει το "έξω από τα δόντια;;;;".Κάτι τέτοιο.
Την κοιτάμε.Γελάμε.Ξανά τη κοιτάμε.Ξανά γελάμε.
Αυτή βέβαια κάθεται σχεδόν δυο θέσεις πιο πέρα από εμάς.Μας παίρνει είδηση ότι εμείς απλώς χαζεύουμε.Τίποτε άλλο.
Αρχίζει να φωνάζει μια φίλη της.Της λέει να της φέρει μια ζακέτα και ξαφνικά ω του θαύματος καλύπτεται.....
Και εγώ ρωτάω: κοπέλα μου σπίτι σου δεν έχεις καθρέφτη.Προφανώς θα έχεις.Δεν κοιταζόσουν το πρωί προτού να βγείς έξω;εε;
Και αν κοιτάχτηκες και βγήκες έξω ε τότε είσαι νομίζω άξια της μοίρας σου....νομίζω....και πάλι.....
Και μην ακούσω για φασισμό των αντρών.Μην ακούσω τίποτε.Έχετε ξεφύγει και το ξέρετε...εσείς.....βασικά δεν ξέρετε τι θέλετε ακριβώς από εμάς....
Μεγαλώνετε με ένα ακριβώς σκοπό:
Να παντρευτείτε {ή καλύτερα να τυλίξτε κάποιον από εμάς που θα είναι και "χορηγός"} και να γίνετε μάνες.Αυτό είναι το μόνο που θέλετε.
Ο "μισογύνης" snok............
Το παραπάνω κείμενο αφιερωμένο σε αυτή που κάποτε νόμισε πως με πλήγωσε με την απόρριψη της ενώ εγώ ήμουν τελείως αδιάφορος πραγματικά...........
Μ. you know who you are......:P
Άλλωστε το καλύτερο πράγμα κατά τη γνώμη μου είναι να είσαι m.i.l.f.ας και όχι με ανώριμα κοριτσάκια.......

1 σχόλιο:

Kallitexnes είπε...

{...κάποιον από εμάς που θα είναι και "χορηγός"}

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου!!!!

-Γιώργος