Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Πείτε όχι ρε γαμώτο!!!!!


Σήμερα μια εφημερίδα είχε ρεπορτάζ για τα ναρκωτικά,φωτορεπορτάζ για την ακρίβεια,για την αγοραπωλησία που γίνεται πίσω από το δημαρχείο Αθηνών.

Σωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωπα

Τι μου λέτε;
Γίνονται αυτά τα πράγματα εν έτει 2008;
Γίνονται αυτά τα πράγματα σε μια χώρα που η Αστυνομία παίρνει βραβεία ύπνου;

Ναι ρε γίνονται,και όχι μόνο με την ανοχή τους αλλά συμμετέχουν και οι ίδιοι.
Γιατί μη μου πει κανένας ότι δεν το ξέρουν οι Αστυνομικοί.
Το ξέρουν μάγκα μου.Και τους συμφέρουν να σου δίνουν χαπάκια.Ναι τους συμφέρει ρε
Ξέρεις πόσο εύκολη γίνεται η ζωή των αποπάνω όταν σε βλέπουν απλώς ένα άχρηστο μαστουράκι;
Γι'αυτο σου βάζουν κάθε μέρα δυσκολίες,γι'αυτό
Σε ωθούν με τον τρόπο τους σε έναν άλλο κόσμο,σε ωθούν στην παραίτηση ρε...


Πες όχι ρε μάγκα μου!!Πες ένα αι γαμηθείτε επιτέλους!
Δεν βλέπεις ότι σε κοιμίζουν;Σε αποχαυνώνουν!!!

Ακόμα ρε μάγκα μου,ακόμα σου λέω και όταν πας να πιεις ένα καφέ ή ένα ποτό ξέρουν αυτοί τι κάνουν...
Και τους καλύπτουν οι μπάτσοι ρε
τους καλύπτουν...

Έχεις ακούσει ποτέ να πιάσουν κανέναν τέτοιο βρωμόπουστα μεγαλέμπορα χασίς,ναρκωτικών;

Κάτι χρήστες πιάνουν για να βουλώνουν τα στόματα μερικών κομπλεξικών χέστηδων που δήθεν και καλά λένε ότι οι πρεζάκηδες είναι ο κίνδυνος της κοινωνίας.
Τους ξυλοκοπάνε,γιατί είναι και πολλοί άντρες με το Π κεφαλαίο και τους αφήνουν πάλι μετά να πάρουν πρέζα...

Εδώ μάγκα μου μέσα στις φυλακές γίνεται ο χαμός,και εδώ μας λένε για τις πλατείες;
Από τα Ζωνιανά έπιασαν κανένα;
Όχι και ούτε πρόκειται...

Εγώ από μικρός ότι το καλύτερο και το φθινότερο δεν το πουλούσαν τα βαποράκια...
Γιατί να αλλάξει τώρα αυτό;

2 σχόλια:

Soulis Sketos είπε...

Loipon liga logia kai kala:
1) Wellcome back to blogging..
2) Kali tyxi stin ananeomeni vlavi (toso tou blog oso kai tou radiofonou) .
3) kai mia kai eipa radiofono , theoro paraleipsi na min yparxei sta links i istoselida tou server tou radiofonou!

ps1: sorry gia ta greeklish yparxei ena provlimataki sto pc pou antimetopizo tora =)
ps2: kalos irtha pali piso , yposxomai sto lao mou na epiteleso epaksia to kathikon mou os arxigos tis aksiomatikis antipoliteysis tis vlavis :P

snok είπε...

Όρίστε αγαπητέ λαέ μου,ορίστε βλέπετε την ακραία παρεμβατική συμπεριφορά των συνεργατών.
Η δεξιά κυβέρνηση έχει πληρώσει τον κύριο αυτόν να κλείσει τη ΒΛΑΒΗ αλλά δε θα του περάσει.Όχι δεν θα του περάσει.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,θα παλέψουμε να κρατήσουμε τη ΒΛΑΒΗ ανέπαφη από τη λαμογιά μερικών.Ο πρόεδρας είναι ένας και μοναδικός.ΕΓΩ.
Το βρήκαμε τώρα:"Ο βασιλιάς απέθανε,ζήτω ο Βασιλιάς".
Έλειψα έναν μήνα και αμέσως βγήκαν οι φωνές των συγκροτημάτων.ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ.