Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

ΝΟΥΜΕΡΟΜΑΖΩΜΑΤΑ...ΜΠΟΥΡΔΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ

Πρώτα από όλα σε όσους δεν αρέσει αυτό το ποστ,δεν με νοιάζει.Σας το είχα πει,ότι οι απειλές σε μένα δεν περνάνε.Είπατε,κάνατε και όμως εδώ είμαι.Και θα συνεχίσω...
Θα συνεχίσω φυσικά,γιατί δεν θα μου επιβάλλεται εσείς τη χούντα της βλακείας σας.Πραγματικά τώρα με έχετε νευριάσει...

(Αφιερωμένο)

Πρώτη φορά εως τώρα βλέπω το μέγεθος της ανθρώπινης βλακείας.Το μέγεθος της ανθρώπινης ανοησίας.Γιατί για βλακεία πρόκειται δίχως άλλο...

Η νοοτροπία του Νεοέλληνα μπροστά σου φίλε μου.Ναι μπροστά σου.
Μη ρωτήσεις τι και πως.Μη ρωτήσεις τίποτε.Απλά μπες και γέλα ή κλάψε με την κατάντια μας.

Και θα με ρωτήσεις τώρα:"τι έγινε ρε συ;τι προέκυψε πάλι;"

Τι να σου πω,μάλλον τι να σου πρωτοπώ...

Κάτσε όμως θα βρω ένα μπούσουλα,έναν οδηγό και θα στα πω όλα.

Θυμάσαι που στο προηγούμενο ποστ σου έγραφα για άτομα μηδενικά;Θυμάσαι που σου έλεγα ότι τριγύρω σου υπάρχουν άτομα που είναι νεκρά στη σκέψη;Που δεν έχουν άποψη;
Το θυμάσαι;

Το θυμάσαι.
Φυσικά επακόλουθο ήταν να με ρωτήσεις αν ξέρω μερικά τέτοια πρόσωπα.
Φυσικά και ξέρω.Θέλεις να σου δείξω μερικά;

Μάλλον δες μόνο σου.
Βάρα στο ιντερνέτ το hi5 ή το facebook,κυρίως το πρώτο.


VS



Μπήκες;

Ωραία.
Εδώ θα συναντήσεις άτομα που το μόνο τους ενδιαφέρον είναι το πως να περνάνε καλά.Το πως να διασκεδάζουν.Το πως να γλεντάνε.
Και θα μου πεις κακό είναι αυτό;
Νέοι είναι ας τη γλεντήσουν τη ζωή...

Φίλε μου εντάξει το δέχομαι,αλλά μάθε οτι οι περισσότεροι εκεί μέσα είναι τούβλα.
Γιατί πως να χαρακτηρίσεις ανθρώπους οι οποίοι αυτο-φακελώνονται;
Και θα μου πεις πάλι δικαιωμά τους...

Άλλο αυτό...
Εγώ σου λέω ότι δεν είναι έξυπνο κάποιος να βάζει φωτογραφίες δικές του,των φίλων του μέσα στο νετ,είναι επικίνδυνο ρε παιδί μου,πως να το κάνουμε;

Επίσης δεν έχω καταλάβει ακόμα το λόγο ύπαρξης του.
Δεν είναι όπως τα blogs,που γράφεις τις σκέψεις του ο καθένας,εκεί απλώς θα πούνε τι μουσική ακούνε και αν έχουν γκόμενο-γκόμενα.
Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι...

Αυτή η μαζική επίδειξη φωτογραφιών γλεντιού μου τη δίνει στα νεύρα.Πραγματικά όμως...
Τι κερδίζεις ρε φίλε,που έχεις τις φωτογραφίες σου μέσα στο νετ;

Φαίνεσαι πόσο απροβλημάτιστος είσαι...
κοινωνικά εννοώ... γιατί για κάποια θεματάκια από ότι βλέπουμε προβληματίζεσαι...

Έχεις δει φίλε μου εσύ πότε μια σκέψη γραμμένη,μια ενέργεια με καλή πράξη φωτογραφημένη σε αυτά τα κωλοσάιτ;Λέω κυρίως το πρώτο{hi5} γιατί είναι πιο πολυ διαδεδομένο...

Επιτέλους ας πάψει αυτή η ανοησία.Βαρεθήκαμε!

Ανήκω σε μια γενιά που δεν έχει μάθει να γλεντάει αλλά έχει μάθει να προβληματίζεται,έχει μάθει να προσφέρεται για τον συνάνθρωπο,όχι για την πάρτη της και μόνο...

Τι άποψη πρεσβεύεται ρε όλοι σας;Γιατί δεν την λέτε;Τι φοβάστε;
Τι φοβάστε;
Για μήπως δεν έχετε άποψη;
Για μήπως είστε απλώς σκατομηχανές;Τι θα φάμε,τι θα πιούμε και τι θα πηδήξουμε;Ε;

Υ.Γ.:Σταγόνα στον ωκεανό είμαι ε;

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

gia to hi5 exei diikio o snokaros,mirodiades kai pouthenades oi perissoteroi.

miliokas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
miliokas είπε...

Γεια χαρά ....
επειδή μου αρέσει αυτό το ποστ,
μπορώ να το αναρτήσω στο blog μου?
Με όλα τα προβλεπόμενα, σχετικές αναφορές κλπ...

Αν ναι, mail me please.
Aν όχι, θα το σεβαστώ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΕΣΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΙΣΧΟΣ Κ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΑΥΤΟΥΣ?ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΩΝΑΡΕΣ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ. ΧΩΣΤΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙΣ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΕΣΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΙΣΧΟΣ Κ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΑΥΤΟΥΣ?ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΩΝΑΡΕΣ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ. ΧΩΣΤΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙΣ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΕΣΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΙΣΧΟΣ Κ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΑΥΤΟΥΣ?ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΩΝΑΡΕΣ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ. ΧΩΣΤΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙΣ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

Σκάσε ρε που θα με πεις εμέναα ότι όσοι έχουν hi5 και facebook είναι τούβλα. Εσύ δηλαδή, που για να τα λές αυτά, μάλλον είσαι ένα ακοινώνιτο και χωρίς φίλους άτομο, τί να πω για σένα?

Ανώνυμος είπε...

ante gamisou re pou 8a me peis oti eimai kai vlakas pou exo hi5 kai facebook i gkomenes dn 8eloun kapious san esas...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα! Και να επιτέλους κάποιος που καταλαβαίνει. Εγώ δεν είχα ποτέ facebook, ή hi5 επειδή απλώς και μόνο το θεωρούσα (και εξακολουθώ να το θεωρώ) χάσιμο χρόνου. Και δεν είναι ότι όποιος δεν έχει τέτοιου είδους προφίλ σε sites κοινωνικής δικτύωσης δεν έχει φίλους, ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Αν πιστεύεις ότι θα βρεις "γκόμενες", όπως τις αποκαλείς(υποτιμητικό κατά την άποψή μου), μην περιμένεις ότι θα σου πετύχει και καμία σοβαρή με την οποία θα μπορέσεις να κάνεις κάτι που να αξίζει, εκτός και αν δεν θες μόνο να πηδήξεις. Τότε σόρρυ λάθος μου... ΑΑΑ και δεν χρειάζεται να βρίζεις. Το παιδί την γνώμη του λέει, άστον να εκφραστεί