Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

ΝΑ,πάρτα να μη στα χρωστάω...

Μερικοί τώρα που πλησιάζει η άνοιξη και το καλοκαίρι δεν ξέρω πως την έχουν δει...

Τουλάχιστον ως "ιππότες της ασφάλτου".Δεν εξηγείται αλλιώς ρε φίλε μου έτσι που τρέχουν,τρέχουν και που θέλουν να πάνε;

Και να πεις ότι τρέχουν επειδή είναι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας να πεις χαλάλι,αλλά εδώ τρέχουν και περνάνε με κόκκινο!!!!

Τρέχουν ακόμα και σε συνοικιακές οδούς...




Τρέχουν,πατάνε γκάζι και που θέλουν να πάνε;;

Ρε φίλε μου,επειδή δηλαδή εσύ τον φυσάς τον παρά και έχεις ακριβό αμάξι πρέπει να πατήσεις το γκάζι για να εντυπωσιάσεις το ημίγυμνο παρτσακλό που έχεις δίπλα σου;

Δηλαδή εγώ σαν πεζός τι στο διάλο είμαι;

Μέχρι τώρα τουλάχιστον 5 φόρες πάρο λίγο κάποιος καυλοχαρούμενος να με πατήσει... και να πεις ότι περνούσα με κόκκινο,όχι.
Στις διαβάσεις και μόνο όταν είχε τον "Γρηγόρη" που μας μάθανε μικροί.

Και εκεί που πέρναγα όλο και κάποιο ακριβό αμάξι,ονόματα δε λέμε γιατί τα παίρνουμε ΚΑΙ από αυτές τις εταιρείες{πάντως ZASTAVA δεν ήταν} ,θα ερχόταν πατημένο...

Και σίγουρα θα ήταν μέσα ένα μαλάκας και δίπλα του ένα ημίγυμνο παρτσακλό,ξέρετε αυτές που κοιμούνται και ονειρεύονται πότε θα φασωθούν σε καμία λιμουζίνα{μιλάμε για στόχους εδώ,όχι αστεία},και να γελάνε...

Αχ ρε πούστη να μην έχω εκείνη την ώρα μια πέτρα,μια μολότωφ,έστω ένα γιαούρτι να δεις τι θα πάθει το κωλοαμάξι οου...

Καβάλησεις τέσσερις ρόδες και ένα δίποδο που είναι δίπλα σου και νομίζεις ότι είσαι ο Άρχοντας του Δρόμου.
Όπα ρε μεγάλε,όπα...

Μην μου ξανασυμβεί καμία μαλακία πάλι τέτοιου είδους,πάει το αμαξάκι...{την γκόμενα ας την κρατήσει,δεν με νοιάζει...}

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

afti itan i epistrofi tis vlavis?kati sinexomena posts mesa sto psemma kai stin gkrinia?

Soulis Sketos είπε...

Ενω δε συνηθιζω να δινω βαση σε ανωνυμα post, ΚΑΙ ενω δε συνηθιζω να μπλεκομαι εκει που δε με σπερνουν θα θελα να καταθεσω εδω την ταπεινη μου αποψη.
Πρωτον τα posts του snok δε χαρακτηριζονταν ,ουτε χαρακτηριζονται απο ψεματα.-
Δευτερον, απευθυνομενος σε εσενα αυτη τη φορα snok, η αλλαγη πορειας πλευσης δε συνεπαγεται και νεο ξεκινημα/επιστροφη/γουατεβερ της βλαβης. (Θυμησου λιγα χρονια πριν την εισοδο μιας εκφρασης στο πολιτικο λεξιλογιο.. hard rock... Δεν ξερω αν θυμασαι που κατεληξε ..εως και σημερα).
Με λιγα λογια κ εγω προβληματιζομαι ελαφρως απο τη "γκρινια" φιλε/η Αγνωστε/η, απλα πιστευω οτι ο καθενας εχει τον τροπο εκφρασης του, τους προβληματισμους του και πιστευω οτι συντομα θα δουμε που πηγαινει το καραβι (= οπερ μεθερμηνευομενον εστι: "vlavi is currently on test fly" :) )

Φιλικα, anastasios