Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Γιατρέ μου δεν είμαι καλά-Επίσκεψη 2η

Καλησπέρα Γιατρέ.Με θυμάστε;

-Καλησπέρα.Φυσικά και σας θυμάμαι.Είστε ο ασθενής που υποστηρίξατε ότι είδατε τον ίδιο τον Άρχοντα του Σκότους,τον ΔΙΑΟΛΟ.Τώρα τι έγινε;Τον ξανασυναντήσατε;Πώς ήταν;Τι σας είπε;Τι σας έκανε;

Γιατρέ μου καταρχήν στον ενικό.Μικρός είμαι ακόμα....Θα ξε..

-Εντάξει ότι θες.Σε διέκοψα.Έλεγες κάτι;

Ναι,ήθελα να πω,ότι τώρα το πρόβλημα που έχω είναι πιο πολύπλοκο.Πολύ πιο σοβαρό.Με πιάνει πονοκέφαλος και μόνο που το σκέφτομαι.Τραβάω ζόρι σου λέω.

-Πρώτα από όλα ψυχραιμία.Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω.Άλλωστε γιατί ήρθες σε εμένα;Ψυχραιμία λοιπόν.Τώρα θέλω αργά,ήσυχα και όσο πιο καλά μπορείς να μου περιγράψεις το πρόβλημα σου.

Ναι,θα προσπαθήσω.Τώρα γιατρέ μου είναι κάτι άλλο.Αισθάνομαι ότι δέχομαι επίθεση από παντού.Από παντού σου λέω και δεν μπορώ να αμυνθώ.Δεν ξέρω τι να κάνω.

-Ψυχραιμία.Ψυχραιμία.Για συνέχισε.Γιατί δέχεσαι επίθεση;Ποιος σου κάνει επιτίθενται;

Ο ΔΙΑΟΛΟΣ.

-Πάλι;Την προηγούμενη φορά δεν μου είπες ότι προσέχεις την κάθε κίνηση που κάνει;Τι έγινε τώρα;

Δεν ξέρω και πως να το πω.Να μωρέ αισθάνομαι ότι τώρα αφού έχει χάσει 3 φορές,έχει νευριάσει με μένα και έχει στείλει όλους τους Αρχάγγελους του Σκότους να μου επιτεθούν.

-Και πως το αισθάνεσαι αυτό;Πότε σου συμβαίνει;Πως σου επιτίθενται;

Θα στα πω όλα τώρα για να ξαλαφρώσω.Θα στα πω όλα.Δεν ξέρω αλλά κάθε λεπτό που περνάει αισθάνομαι τους Αρχαγγέλους του Σκότους να με χτυπάνε με τα όπλα τους και εγώ να μην έχω ούτε ασπίδα γιατρέ μου.

-Ψυχραιμία.Δώσε μου να καταλάβω.Ποιοι είναι οι Αρχάγγελοι Του Σκότους;

Να σου απαντήσω.Είναι απεσταλμένοι του ΔΙΑΟΛΟΥ.Ξανθοί,μελαχρινοί με ωραία σώματα,μυρίζουν ωραία,γελάνε ναζιάρικα και κρατάνε πάνω τους θανάσιμα όπλα.Όπλα που φέρνουν την καταστροφή,όπλα στα οποία δεν μπορείς να αντιτάξεις τίποτα.Δεν μπορείς να τα πολεμήσεις.

-Και που τους βλέπεις;

Είναι παντού.Βγαίνω από το σπίτι μου,τους συναντώ όπου και να πάω.Τι μετρό,τι λεωφορεία,τι τρόλλευ ,τι όταν περπατώ.Είναι παντού.Όποια δουλειά και αν έχω να κάνω,τους πετυχαίνω δίπλα μου.Με κηνυγάνε γιατρέ μου!Δεν ξέρω τι να κάνω!!!

-Ψυχραιμία.Τι όπλα έχουν;

Θανάσιμα.Όπλα μαζικής ηθικής καταστροφής.Όπλα που καταστρέφουν την ηρεμία και τη γαλήνη.

-Και πως είναι αυτά;

Ναι...Τώρα ντρέπομαι,αλλά θα στα πω.Ωραίο μπούστο που συνδυάζεται με ντεκολτέ μόνο και μόνο για να φαίνεται,ωραίες γάμπες που φαίνονται με κοντά φορέματα,ωραία πρόσωπα ευχάριστα που γελάνε ναζιάρικα και με καλούν να πάω κοντά τους,ωραίος π... ε όχι αυτό ντρέπομαι.Ντρέπομαι πάρα πολύ να στο πω γιατρέ μου.

-Μη φοβάσαι.Η ντροπή είναι μόνο φόβος.Θα μείνει μεταξύ μας ότι και να μου πεις.

Ε να όταν αυτοί οι Αρχάγγελοι Του Σκότους φοράνε παντελόνια,το μάτι μου δεν υπακούει σε μένα.Το εξουσιάζουν!

-Δηλαδή;

Τι δηλαδή;Εγώ,το μυαλό μου δηλαδή θέλει να κοιτάξει πάνω στον ουρανό,σε άσχετο μέρος αλλά όταν μπροστά είναι Αρχάγγελοι Του Σκότους το μάτι μου θα καρφωθεί πάνω τους.

-Το που όμως δεν μου το είπες ακόμα;Γιατί;

Θέλεις το που ε;Ωραία θα στο πω.Ή στο μπούστο τους ή στο πισινό τους.Ικανοποιήθηκες;

-Χμμμμ.Και τι γίνεται τότε;

Τότε είναι που νιώθω ότι δέχομαι επίθεση.Δεν έχω αμυντικό μέσο.Δέχομαι τα χτυπήματα και απλώς τα υπομένω.Αλλά πόσο άλλο;Το ξέρω καθαρά ότι τους έχει στείλει ο ΔΙΑΟΛΟΣ για να με πάρουν,να με κάνουν δικό τους,αλλά εγώ τίποτα,φυλάω θερμοπύλες.Όσο μεγαλώνω όμως,φοβάμαι μην προδωθώ και εγώ όπως ο Λεωνίδας.Γιατί το νιώθω έντονα.Κάτι θα γίνει και θα με πάρει μαζί του ο ΔΙΑΟΛΟΣ.Το αισθάνομαι ότι θέλει το αίμα μου.ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΕ!!!Είμαι άοπλος!!!Το ξέρω ότι κάποτε θα πέσω και εγώ στο πεδίο της μάχης!

-Για περίμενε.Δεν υπάρχει κανένας τρόπος που μπορείς να τους αντιμετωπίσεις;Κανένας μα κανένας;

Γιατρέ μου σε εκτιμώ,σε σέβομαι αλλά νόμιζες πως αν είχα βρει τη λύση θα ερχόμουν εδώ;Ορίστε λοιπόν,ακούω τις συμβουλές σου.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά, είσαι μαλάκας.
Περίμενα να έχει ένα πιο βαθύ νόημα η όλη ιστορία, αλλά τελικά είναι τόσο ρηχή.

Καλά που δεν είσαι υπουργός πολιτισμού γιατί θα είχαν απαγορευτεί τα ντεκολτέ και τα κολλάν.

Και στο κάτω κάτω δεν σε υποχρεώνει κανείς να κάνεις κάτι παραπάνω από το να κοιτάς! (Και να βγάζεις και καμία φωτό, έτσι;)

Αν θεωρείς ότι όλες οι κοπέλες το μόνο που θέλουν είναι να προκαλούν, απατάσαι οικτρώς. Δεν λέω, πολλές είναι αυτές δόξα τω Θεώ (τονίζω το ΘΕΟ), αλλά άμα δεν σου αρέσει αυτό το στυλ, υπάρχουν πολλές έξυπνες και καλές κοπέλλες... (και όμορφες φυσικά). Το κακό είναι ότι τις "τρώνε" αυτοί που κοιτάζουν μόνο τα προσόντα που εσύ ντρέπεσαι να κοιτάζεις σε μια κοπέλλα.

Ε ρε με το ρατσισμό σου μας έχεις φάει...

btw η λέξη κολλάν από πού βγαίνει; Επειδή "κολλάν" τα βλέμματα όλων εκεί; Επειδή πολλοί θέλουν να "κολλάν" τα χέρια τους εκεί; Ή επειδή "κολλάν" στα "κωλλάν";

snok είπε...

όχι ρε δεν είναι αυτό το νόημα όσων γράφω.Δεν με πειράζει αυτό που λες.Κανένα πρόβλημα.Δεν είμαι πουριτανί.Αυτό μας έλειπε...

Ανώνυμος είπε...

Απλά θεωρείς τις κοπέλλες εκπροσώπους του ΔΙΑΟΛΟΥ.

Και ο ΔΙΑΟΛΟΣ είναι η πιο ωραία κοπέλλα της ζωής σου της εκάστοτε περιόδου της ζωής σου.

Εγώ διαφωνώ. Τον ΔΙΑΟΛΟ τον έχω δει σε αγόρια, που το μόνο που ξέρουν είναι να βασανίζουν τον κόσμο και να χαίρονται, αν και δεν κερδίζουν τίποτα.


Και τώρα με έναν απλό συλλογισμό θα σου αποδείξω ότι οι κοπέλλες δεν είναι ο ΔΙΑΟΛΟΣ:

Έστω ότι οι κοπέλλες είναι ο ΔΙΑΟΛΟΣ:
-Ο ΔΙΑΟΛΟΣ θα ήθελε να με βασανίσει, όπως και πολλούς άλλους.
-Όμως, μιας και οι κοπέλλες είναι περισσότερες από τα αγόρια, θα υπήρχε έστω μία που θα ήθελε να βασανίσει εμένα και μόνο εμένα.
-Άρα έστω μία κοπέλλα θα μου καθόταν.
-Άτοπο.

Άρα ΔΙΑΟΛΟΣ != κοπέλλες ο.ε.δ.

ο φιλος του οικονομου είπε...

Φίλε μου θα ακούσεις πολλούς γιατρούς να σου λένε οτι έχεις μανία καταδίωξης και παραισθήσεις...
Εγώ σου λέω οτι είσαι μια χαρά... και ο σίλβεργουιντ οτι είσαι μαλάκας... Τώρα ποιόν θα πιστέψεις;

Άκου δω λοιπόν για να μαθαίνεις... πολύς κόσμος έχει παρόμοια συμπτώματα
με σένα... ιδιαίτερα μετά από πολύωρη ενασχόληση με anime D&D και rpg γενικότερα...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας φίλος μου που χέστηκε στην σχολή ενώ σφιγγόταν για να γίνει supersayan και να νικήσει την freezer(aka τον ψύκτη έξω από τις τουαλέτες) που ισχυριζόταν οτι θα κατέστρεφε τον πλανήτη.

Όλοι τον πήραν για τρελό αλλά δεν εγκατέλειψε την υπόθεση και ανέκρινε τον ψύκτη μέχρι που ομολόγησε...

Που θέλω να καταλήξω... αν όλοι σε λένε περίεργο... αν κανείς δεν σε πιστεύει... αν ακόμα και οι πιο κοντινοί σου φίλοι σου λένε οτι το έχεις χάσει...
Ε μάλλον έχουν δίκιο...

Τότε όμως ξεκινάει η βλάβη. Και πάμε για τρόπους αντιμετώπισης...

1) Μην το παίρνεις τόσο στα σοβαρά... Ρώτα αυτές που ξέρουν καλύτερα πως να το παίρνεις.

2) Εδώ έχουμε να κάνουμε με οργανωμένη μαφία... οπότε εσύ πήγαινε στον αντίπαλο Νονό. Βγες παγανιά με μια λεκάνη αγιασμό με όζον, βούτα μέσα ένα κοτσάνι τσουκνίδα και ξεκίνα να καθαγιάζεις τα ντεκολτέ... Έπειτα άφησε πολλαπλά σημάδια του σταυρού στα "κωλλάν"(που λέει και ο σίλβερ).
Οι φωνές τους θα σε πείσουν οτι η μέθοδος αποδίδει... Έπειτα ίσως σημειωθεί ερεθισμός και οίδημα στην περιοχή αλλά μην ανησυχείς είναι συνιθισμένες στα... οιδήματα.

3) Αν τίποτα από αυτά δεν αποδώσει ή απλώς θέλουν κι άλλο... τότε πηδάς από το παράθυρο καβαλάς την Ντόλυ και αφήνεις τον silverwind να τελειώσει την δουλειά...

Υγ: Λες η λέξη "ομολόγησε" να άλλαξε σημασία έπειτα από το σχετικό σκάνδαλο...

snok είπε...

@ soft
φίλε δηλαδή μου λες ότι άμα πετύχεις καμία γκομενάρα να γδύνεται μπροστά σου και εσύ να τη δεις κατά λάθος,δηλαδή δεν θα σε ταλαιπωρήσει;Αμα τη πέσεις στη Λουκά,δηλαδή δεν θα σου κάτσει(ελπίζω να μην τρως);Ρε διάολοι είναι,άκου με που σου λέω.Τα αγόρια σε ταλαιπωρούν σωματικά ενώ τα κορίτσια ψυχικά.Το έπιασες;Τώρα αυτή η απόδειξη είναι λάθος,γιατί το ξέρεις(και το εύχεσαι) ότι τα δεδομένα κάποτε θα αλλάξουν(εκεί που λες στο "κάτσιμο").
@φίλος του οικονόμου
είσαι Θεός,στο έχω ξαναπεί.Είσαι νεφελίμ που ζει ανάμεσά μας.

Ανώνυμος είπε...

@snok

Κάτσε ρε συ, άμα μου γδυθεί καμία γκομενάρα μπροστά μου σιγά μην είχε πια το πάνω χέρι πάνω μου! Το πάνω χέρι το έχουν μέχρι να γδυθούν. Από εκεί και πέρα τι να με ταλαιπωρήσει; θα τη φωτογράφιζα, θα παίζαμε τις κουμπάρες (ο κουμπάρος την κουμπάρα που λένε) και θα έφευγα τρισευτυχισμένος.

Τώρα βέβαια αν εσύ ερωτεύεσαι τέτοιες τσ***άρες, ε τι να σου πω, είσαι άξιος της μοίρας σου.

Πάντως ο ΔΙΑΟΛΟΣ είναι οι κοπέλλες που σε προκαλούν, σου ψιλοκάθονται, κάνουν ηλιθιότητες μόνο για να σε ανάψουν, και φυσικά σε παρατάνε στα κρύα του λουτρού. Τότε ναι. Αλλά αυτό που θέλω να σου δώσω να καταλάβεις με τόσα σχόλια, είναι να μην γενικεύεις ότι όλες οι κοπέλλες είναι έτσι. (Μπορεί και να μην το κάνεις, αλλά δεν δείχνει έτσι)

Προσωπικά για να φάω χοντρό κόλλημα με μια κοπέλλα πρέπει να έχει μία "στοιχειώδη" ηθική.

Όσο για το συλλογισμό μου, ήταν ολόσωστος, διότι δεν εύχομαι ότι θα μου "κάτσει" μία κοπέλλα, αλλά θα την "ερωτευτώ". Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά να σου την εξηγήσω.


@φίλος του οικονόμου

4)Ή απλά λες: "Αχ καλέ, να φέρω και το αγόρι μου, θα περάσουμε μούρλια" και θα ψάχνουν αυτές την Ντόλυ.

Προτιμώ πάντως προσωπικά να κάνω τόσο καλή δουλειά που να θέλουν κι άλλο, οπότε να έχω το πάνω χέρι σε αυτές, και να μην ανησυχώ, να μην αγχώνομαι, τίποτα.

Αλήθεια, πώς θα βάλεις σε λεκάνη όζον;;; Μήπως εννοείς οξυζενέ; Γιατί εγώ διαφωνώ, αφού θα την κάνεις που θα την κάνεις τη βλάβη, ρίξε και κάτι σωστό!
(Π.χ. αμμωνία, υδρόθειο, που μοσχοβολάνε και τα άτιμα)


Τέλος, το μαλάκας ήταν ατυχές, ζητώ συγγνώμη, μου βγήκε αυθόρμητα, το σωστό είναι βλαμμένος. :P

Αλλά ποιος που γράφει εδώ μέσα δεν είναι;
Εγώ το παλεύω ακόμα, αντιστέκομαι στη βλάβη, αλλά θα τη χάσω τη μάχη όπου να'ναι...

(λολ... τώρα το έπιασα αυτό με το ομολόγησε... Δηλαδή τι μπορεί να σημαίνει τώρα; Ότι πήρε λεφτά από το δημόσιο; Γιατί αν ναι, σε λίγα χρονάκια κάθε λέξη που θα λέμε θα μας κυνηγάει η εφορία :P)

Ανώνυμος είπε...

@snok

Σόρι για το διπλό σχόλιο, τώρα το πρόσεξα, πώς γίνεται να γδυθεί κάποια κοπέλλα και να τη δεις κατά λάθος;
Αν μιλάς για τις απέναντι, φίλε μου, αλλά και να μην μιλάς για αυτές, γιατί να προβληματιστείς; Γιατί να αγχωθείς; Απλά κάνε αυτό που πρέπει, και μην σκέφτεσαι τίποτα. Και τι είναι αυτό που πρέπει:

-Κοιτάχτε!!! Live τσόντα!!!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Μόνο ο snok το έπιασε αυτό με το όζον...
Σίλβερ δεν βλέπεις αρκετό extra3 μου φαίνεται...

snok είπε...

@ soft
αυτό σου λέω τόση ώρα και συ τίποτε.Μπαααα.Βλέπω να κάνουμε κανα merge και να γράφεις στη "βλάβη".Άμα δεις ρε παιδί μου τυχαία σου λέω εγώ,ας πούμε σε κανα μετρό,τις απέναντι που είπες,στην τηλεόραση,στα "χριστιανικά" περιοδικά δεν σε ταλαιπωρεί μόνο και μόνο η σκέψη;Το ένστικτο ρε παιδί μου ότι πρέπει να κάνεις κάτι σαν κυνηγός που είσαι.Το καταλάβαμε που έλεγε και ο δημοκράτης-φιλάνθρωπος αστυνομικός στο τμήμα της ομόνοιας;

Ανώνυμος είπε...

Κοίταξε, επειδή η βλάβη έχει ξεφύγει γενικώς και έχει πάει σε επίπεδο που δεν θέλω να πάω, δεν θα γράψω άλλο σχόλιο μέχρι νεωτέρας.

Kallitexnes είπε...

"Και τώρα με έναν απλό συλλογισμό θα σου αποδείξω ότι οι κοπέλλες δεν είναι ο ΔΙΑΟΛΟΣ:

Έστω ότι οι κοπέλλες είναι ο ΔΙΑΟΛΟΣ:
-Ο ΔΙΑΟΛΟΣ θα ήθελε να με βασανίσει, όπως και πολλούς άλλους.
-Όμως, μιας και οι κοπέλλες είναι περισσότερες από τα αγόρια, θα υπήρχε έστω μία που θα ήθελε να βασανίσει εμένα και μόνο εμένα.
-Άρα έστω μία κοπέλλα θα μου καθόταν.
-Άτοπο.

Άρα ΔΙΑΟΛΟΣ != κοπέλλες ο.ε.δ."


Εγώ με τον ΝΙ.ΜΑ που το διαβάσαμε χθες, πιστεύουμε οτι αυτή είναι η πιο ωραία απόδειξη που έχουμε δει σε όλη την εξεταστική ;)

Εύγε!

ΥΓ: Πείσε ρε snok το ΝΙ.ΜΑ να γραψει τις βλακείες που λέει να έχουμε αποδείξεις για την περίπτωσή του...

-Βασίλης

snok είπε...

Πρώτη φορά το έκανα αυτό.Δεν θα ξαναγίνει αλλά αναγκάστηκα.Γιατί μερικοί μερικοί έχουν γίνει οι λαστιχάνθρωποι της michelin......