Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

Γιατρέ μου δεν είμαι καλά-Επίσκεψη 1η

Γιατρέ μου δεν είμαι καλά.Πραγματικά δεν είμαι.Νιώθω πως η βλάβη στον εγκέφαλο μου όσο πάει και μεγαλώνει.Πίστευα πως με το χρόνο τα πράγματα θα βελτιωθούν,θα γίνουν καλύτερα αλλά τίποτα.Όσο μεγαλώνω,τόσο πιο πολλές βίδες μου λασκάρουν.Άσε σου λέω,έχω μεγάλο πρόβλημα.

-Σιγά ρε παιδί μου,ένα ένα.Ας ξεκινήσουμε με αυτό που σε απασχολεί.

Γιατρέ μου δεν ξέρω πως να το πω,πως να το περιγράψω.

-Με δικά σου λόγια.Οι δυο μας είμαστε.Εκφράσου ελεύθερα.Μη φοβάσαι.

Ωραία.Όσο μεγαλώνω,μου έρχονται σκέψεις πάρα πολύ κακές.

-Όπως;

Να ότι έχω δει τον ίδιο τον ΔΙΑΒΟΛΟ πολλές φορές.Με έχει κοιτάξει μέσα στα μάτια σου λέω.

-Ενδιαφέρον.Θέλω να τα ακούσω όλα.Για άρχισε.

Θα αρχίσω γιατρέ μου.Θα στα πω όλα.Με το νι και με το σίγμα.Θα προσπαθήσω να βγάλω το βάρος που κουβαλάει η ψυχή μου.
Ας αρχίσω λοιπόν:
Την πρώτη φορά που είδα τον ΔΙΑΟΛΟ ήμουν μικρός.Έκτη δημοτικού πρέπει να πήγαινα.Ναι έκτη δημοτικού πήγαινα.Είχε που λες πάει όλο το σχολείο εκδρομή.Εγώ άλλο που δεν ήθελα,μια μέρα όλο ποδόσφαιρο.Και πραγματικά έτσι έγινε.Όταν φεύγαμε,τα πόδια μου είχαν πρηστεί,τα ρούχα μου είχαν σκονιστεί.Αλλά εκεί έγινε κάτι το οποίο δεν......

-Δεν;

Δεν είχα ξαναζήσει.Μου ήρθε έτσι τυχαία.

-Για πες μου.

Αφού καθίσαμε στα λεωφορεία λοιπόν για το δρόμο του γυρισμού,έγινε όπως σου είπα κάτι το αναπάντεχο.

-Πες το μη φοβάσαι.Ομολόγησε το.

Ε να,είδα για πρώτη φορά το ΔΙΑΟΛΟ.Ναι σου λέω τον είδα.

-Και πως ήταν;Τι έκανε;

Λοιπόν,ήταν ξανθός,στην ίδια ηλικία με εμένα,ίδια τάξη με εμένα.Όπως σου είπα ήταν ξανθός με γαλάζια μάτια.Χόρευε μέσα στο λεωφορείο.

-Και λοιπόν;

Τι και λοιπόν;Σε μια στιγμή που είχα σταματήσει να διαβάζω το "ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ" μου,γυρνάω τα μάτια μου προς εκεί που έπεφτε ο χορός.Όχι τίποτε άλλο,αλλά ήθελα να πάω σπίτι μου να φάω.Με το που γυρνάω,έβλεπα τον ΔΙΑΟΛΟ μπροστά μου.Τον έβλεπα μπροστά μου να χορεύει,να γελάει με τα άλλα κορίτσια.Και ξάφνου ο ΔΙΑΟΛΟΣ γυρνάει και με κοιτάει και αυτός με στα μάτια.Μου γελάει.Μου λέει:"έλα σήκω να χορέψουμε!".Η ταραχή μου μεγάλη.Δεν ξέρω τι να κάνω.Ο ίδιος ο άρχοντας του σκότους είναι δίπλα μου και με καλεί να χορέψουμε.Κρύος ιδρώτας με έχει λούσει.Τα πόδια μου τρέμουν.Όμως,πάνω στην αμηχανία μου πάνω,σκαρφίζομαι ένα ψέμα:"δεν μπορώ,έχω χτυπήσει το πόδι μου".Έτσι,κατάφερα να τον ξεγελάσω,αλλά μετά.....

-Μετά τι;

Μετά για ένα μήνα ερχόταν μπροστά μου όταν περπάταγα μόνος μου,όταν κοιμόμουν.Σαν να μου είχε βάλει κοριό και με ακολουθούσε σε ότι και να έκανα.Μαρτύριο είχε γίνει η ζωή μου.Με τυραννούσε ,σαν να μην δεχόταν να παραδεχτεί ότι τον ξεγέλασα εκείνη τη φορά.Αυτή ήταν η πρώτη φορά που τον είδα.

-Η επόμενη;

Αυτή άργησε λίγο,μπορώ να πω.Βέβαια,γιατρέ μου πρόσεχα και εγώ,έβλεπα και σταματάγα τις όποιες κινήσεις έβλεπα που έκανε για να ξανασυναντηθούμε.Πρόσεχα.Αλλά το κακό έγινε.....

-Για πες μου.....

Πήγαινα Β' Λυκείου.Ήμουν παιδί της μπάλας και του χαβαλέ.Παρτίδες με άλλους/άλλες δεν πολυείχα.Γιατί όπως σου είπα,πρόσεχα τις όποιες κινήσεις που έκανε.Αλλά το κακό έγινε.Μια φορά γύριζα από το το βραδυνό σχολείο.Εκείνο το βράδυ δεν ξέρω τι με έπιασε αλλά ήθελα να περάσω από την πλατεία του Πύργου.Παράξενο πράγμα.Δεν μου είχε ξανατύχει αυτό το πράγμα.Ντε και καλά ήθελα να περάσω από την πλατεία.

-Και;

Βάδιζα λοιπόν,κάπως απρόσεχτα είναι η αλήθεια,και έστριβα σε ένα στενό για να πάω στο σπίτι μου.Εκεί όμως τον ξανασυνάντησα.Με βρήκε πάλι.Και τώρα ζητούσε εκδίκηση....

-Πες ρε παιδί μου,μην σταματάς.

Με το που στρίβω,νιώθω σαν να χτύπησα κάποιον.Τα βιβλία μου μου έπεσαν από τα χέρια.Γυρνάω,σκύβω να τα σηκώσω και ξαφνικά τον ξαναβλέπω.Μελαχρινή,με μαύρα μάτια,ίδια ηλικία.Τον κοιτάω τον ΔΙΑΟΛΟ,με κοιτάει στα μάτια.Η ίδια αμηχανία με τότε,ο ίδιος κρύος ιδρώτας.
Μου μιλάει:"Τι κάνεις snok-ακη;"
Απαντώ με δισταγμό:"Κα λα".
Μου μιλάει πάλι:"Πας σπίτι σου;"
Απαντώ πάλι με κάποια αμηχανία:"Ναι".
Και τότε είπε κάτι ο ΔΙΑΟΛΟΣ,που για κανένα πεντάμηνο μου έκανε τη ζωή κόλαση.Μου είπε:"Αχ ωραία,και εγώ στο σπίτι μου πηγαίνα,κοντά μένουμε πάμε μαζί."
Σου το λέω γιατρέ μου,πρώτη φορά ένιωθα ότι ο δρόμος για το σπίτι μου είναι ένας δρόμος που δεν έχει τελειωμό.Μέχρι να φθάσω σπίτι μου άκουσα από τον ΔΙΑΟΛΟ πως τα περνάει με τις φίλες του,τι κάνει τα Σάββατα.Αλλά αυτά ήταν τίποτε.Ξαφνικά ο ΔΙΑΟΛΟΣ σαν να θυμόταν πως τον είχα ξεγελάσει τότε και ήθελε να με εκδικηθεί.Μου λέει:"Πάμε αυτό το σάββατο για καφέ στην πλατεία;".Γιατρέ μου,ένα θα σου πω,δεν ήξερα τι να πω και τι να κάνω,τι να απαντήσω.Το μόνο που ξέρω είναι ότι όλα τα υπόλοιπα σάββατα ήμουν άρρωστος.

-Χμ.Ενδιαφέροντα τα όσα μου είπες.Τίποτε άλλο;;

Όπως καταλαβαίνεις γιατρέ μου,σιγά να μη δεχόταν και τη δεύτερη ήττα του.Τώρα το αισθανόμουνα ότι θα χτυπούσε πιο δυνατά,πιο σκληρά.Θα τα έπαιζε όλα για όλα.

-Για πες μου.

Είχα τελειώσει τις πανελλήνιες και το καλοκαίρι είχε αρχίσει.Είχα επίσης αρχίσει να καταλαβαίνω ότι η βλάβη μου του εγκεφάλου μου μεγαλώνει.Τέλος πάντων.Ένα βράδυ που λες είπαμε με κάτι παιδιά να πάμε σε ένα κλαμπ δίπλα στη θάλασσα,που μαζεύει πολύ κόσμο.Συμφώνησα και ούτε να το καταλάβω ήμουν στο κλάμπ.Τα ρεμάλια οι φίλοι μου είχαν πει,ότι θα πάμε μόνοι μας,αλλά με εξαπάτησαν.Είχαν φέρει και τα κορίτσια τους καθώς και επίσης και το ΔΙΑΟΛΟ.Ναι ναι τότε πραγματικά ένιωσα τη δύναμή του.

-Για συνέχισε.

Πήγαμε.Οι τέσσερις φίλοι μου και τα κορίτσια τους,εγώ και ο ΔΙΑΟΛΟΣ.Όσο η νύχτα περνούσε η κατάσταση δυσκόλευε.Οι φίλοι μου ήθελαν να μιλάνε,μιλάνε τρόπος του λέγειν, μόνο με τα κορίτσια τους,με αποτέλεσμα εγώ και ο ΔΙΑΟΛΟΣ ήμασταν αντιμέτωποι.Τώρα ο ΔΙΑΟΛΟΣ είχε αλλάξει λίγο εμφάνιση.Είχε βαμμένα κόκκινα νύχια,πλούσιο μπούστο,κόκκινα γυαλιά και μαύρα μαλλιά.Εγώ κρατάω όσο μπορώ.Αλλά ξαφνικά τα πάντα καταρρέουν.Έρχεται προς το μέρος μου.Μου μιλάει.Γελάει.Τα ίδια συμπτώματα,να μην τα ξαναπώ,ή να τα ξαναπώ;

-Όχι,δεν χρειάζεται.Για συνέχισε.Τι σου είπε;

Που να θυμάμαι,άκουγα νομίζεις;Ήταν τόσο δυνατά η μουσική που δεν άκουγα τίποτα.Το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι του έδωσα το τηλέφωνο μου.

-Άρα λοιπόν δεν έγινε τίποτε.

Κάτσε να δεις και μην προτρέχεις.Ένα απόγευμα γυρνώντας από την μπάλα,ακούω το κινητό μου να βαράει.Τρέχω να δω ποιος είναι,άγνωστος αριθμός.Δεν το ήξερα.Το σηκώνω,ήταν ο ΔΙΑΟΛΟΣ.

-Και;Τι σου είπε;

Με προσκαλούσε για καφέ στη πλατεία.

-Και τι έγινε;Πήγες;

Πήγα.Ναι,πήγα.Δεν ξέρω πως το αποφάσισα αλλά πήγα.Και τότε μαρτύρησα.Με περίμενε στη πλατεία ο ΔΙΑΟΛΟΣ με μια φίλη του.Καθίσαμε και αρχίσαμε να μιλάμε.Σιγά σιγά η κουβέντα εξαπλωνόταν.Δεν μπορούσα να τον σταματήσω.Δεχόμουν επίθεση,και δεν ήξερα να αμυνθώ.Τα είπαμε όλα,τι για σχολείο,τι για μαθήματα,τι για φοιτητική ζωή,τι για σχέσεις,τα πάντα.Αλλά ήθελε και άλλο να με βασανίσει.Όταν τελειώσαμε μου είπε:"Φέτος έχουμε αποφασίσει εγώ,οι φίλοι σου και οι φίλες τους να πάμε στη Πάρο,θες να έρθεις;".Παγώνω γιατρέ μου.Παγώνω.
Ένα μόνο θα σου πω:όλο το καλοκαίρι δούλευα.
Γιατρέ μου τι έχω;Θα γίνω καλά;;;;;Πείτε μου όλη την αλήθεια.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθώ να καταλάβω πού το πας, αλλά είτε η βλάβη στον εγκέφαλό σου έχει φτάσει στο απροχώρητο, είτε είναι υψηλότερου επιπέδου η ιστορία (παραβολή) από το δικό μου. Είτε απλά έως τώρα δεν είχες σηκώσει τα μάτια σου στο γιατρό, να παρατηρήσεις ότι είναι ίδια ηλικία με σένα, ναι, είναι ο ΔΙΑΟΛΟΣ. (το ηλίθιο δεν δέχεται html για χρώματα...)

(Είτε απλά έχεις φάει αρνητικό κόλλημα με μια κοπέλλα, τόσο τη μισείς (ή τη λατρεύεις :P) που την παρομοιάζεις με το ΔΙΑΟΛΟ)

Ελπίζω να το ξεκαθαρίσεις για το καλό σου στη 2η επίσκεψη, διότι δεν έχουμε όλοι τα κέφια σου να βλέπουμε παντού το ΔΙΑΟΛΟ, εξεταστική περίοδο!
(btw γιατί δεν σε έχω πετύχει ποτέ στη σχολή να δίνεις μάθημα; :P :P)

Soulis Sketos είπε...

Χαριτωμενη παραβολη, εν παση περιπτωση υποθετωντας οτι προκειται για τη ζωη του Προεδρου ας επιλειφθω της υποθεσης.. (δε μ'επρηζε κι αδικα ενα ολοκληρο καλοκαιρι ο περιγυρος μου να παω ιατρικη :P. Τελικα πηγα οπως λεει ευστοχα ο Προεδρας ..γιατρος στον τομεα του ρευματος :P)
Σοβαρα τωρα.. Δε χαραμιζεις ποτε τη ζωη σου ( μα ποτε ομως ) για ο,τιδηποτε κ αν συμβαινει.. Δε μπα να ειναι η καφετερια στο Κωλονακι; Αμα γουσταρω εγω θα περασω απο εκει φορωντας παντοφλες και θα τραγουδαω Trooper (Iron Maiden-ναι καλα) και θα χαιρετισω και το "διαολο" ( πολυ πιθανο να με χαιρετισει κ εκεινη ) και παμε παρακατω.. Ενα αυτο.
Δευτερο σημειο.. αν κοιταξεις καλυτερα γυρω σου, στη ζωη σου, θα δεις πολλα δαιμονια.. και λιγους αλλα αρκετους ακομα αγγελους ;) Just look..

PS1: Οχι καλα διαβαζετε, 4 παρα 10 ειναι η ωρα :p
PS2: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑ Soft εγραψες!
PS3: kalytera pou den ir8es paro to nisi de mas xorouse kai tous dyo.- :P

--dr froyd anastasios

snok είπε...

Το ότι θα ακολουθήσουν και άλλες επισκέψεις αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Βασικά για να καταλάβετε έτσι στόχευα να κάνω το μπλογκ από την αρχή αλλά όλο κάτι συνέβαινε και έγραφα κάτι άλλο.Τι στον άνεμο "βλάβη" είμαστε;
Όντως anastasie η ζωή του Πρόεδρα(δηλαδή η δική μου,αλλά είναι έτσι πιο αρχοντικό να μιλάω για μένα σε τρίτο πρόσωπο,είμαι ή δεν είμαι ΠΡΟΕΔΡΑΣ;;)ξετυλίχτηκε μπροστά σας.Και δεν είναι μόνο αυτά .Θα έρθουν και άλλες πτυχές από τη ζωή του Πρόεδρα.(ρε σεις δεν πιστεύω να πάτε να τα πείτε πουθενά ,αυτά μεταξύ μας ε;)
Ρε συ soft τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι η βλάβη όσο νυχτώνει τόσο μεγαλώνει;;Δεν βλέπεις τον anastasio 4 η ώρα το πρωί και γράφει για τα διαβόλια τα δικά μου.Αν δεν μεγαλώνει η βλάβη τη νύχτα πότε μεγαλώνει;Το πρωί δεν μπορώ,βλέπω μια που έχει αφήσει ανέργους σε εργοστάσια σουτιέν(φαντάζεστε ποια είναι ε;).Το πρωί είπα.Α ρε να γινόταν μια κατάληψη διαρκείας να βλέπαμε όλα τα πρωινάδικα,τα πάντα,να μαθαίναμε πως κοιμόταν η τζούλια και ο ψινάκης;;Ε;;Πως κοιμόντουσαν;Μαζί;Χωριστά ή μήπως και οι τρεις μαζί;

Mr_Anyone είπε...

Ti na po ?De ksero ...
Me prolavate oloi sas
Mono Afto : Episkepseis sto giatro xreiazomaste oloi mas ... ( If you know what I mean) ...

PSP : Na prosexeis apo do kai pera ... H 4i fora tha einai kai i kathoristiki !

snok είπε...

Πες το ψέμματα.Τη σκαπούλαρα εως τώρα αλλά νιώθω ότι κάνει ανασύνταξη τις δυνάμεις του.Κινδυνεύω.Αλλά τι μπορώ να κάνω για να προστατευτώ;

Jimvend είπε...

Snok sou exw pei poios einai o skopos ths zwhs kai gia poio logo einai etsi ta pragmata. Gi auto kalos h kakos tha prepei na to antimetopizeis me diaforetiko tropo to thema kai na to vlepeis san paradeiso oxi san kolash.

snok είπε...

Αδελφοί μου συνοδοιπόροι μου στη βλάβη του εγκεφάλου μου,ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθειά σας!!!!!Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ξαναχτύπησε σήμερα κιόλας και μάλιστα εκεί που πονάω(βλέπε m.i.l.f.).Ναι ναι χτύπησε,τι το ήθελα το άνοιγα το ριμάδι το στόμα μου;Τι το ήθελα;;Περιμένω συμβουλές για αντιμετώπιση της νέας ΑΣΣΥΜΕΤΡΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!ΠΕΦΤΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνώ με το ότι η βλάβη μεγαλώνει τη νύχτα. Η βλάβη δεν καταλαβαίνει ώρα, χτυπάει όποτε της έρθει...

Επίσης, αν ο διάβολος σε χτυπάει με τη μορφή m.i.l.f., τότε μπορώ να σε βοηθήσω να βρεις μερικές άλλες ώστε να τον αγνοήσεις παντελώς :P :P

Σημ. Το πρόεδρας είναι κλεμμένο από τον ένα και μοναδικό πρόεδρα της ποδοσφαιρικής ομαδάρας μας (αυτή που έχεις και link), οπότε μην χαίρεσαι και τόσο...

Και κοίταξε, άμα σου κολλάει οποιαδήποτε, κάλεσε με, σε δύο τρία λεπτάκια δεν θα σε ξαναενοχλήσει :P :P
(Ή άμα είναι επείγουσα η ανάγκη δουλεύω και τηλεφωνικώς, μία συζητησούλα μόνο χρειάζεται) :D

Ή καλύτερα φώναξε δυνατά: Silverwind HELP! Και θα έρθω με μια στολή με ένα μεγάλο "S" και το βρακί έξω από τη στολή, και θα σκοτώσω το κακό ρίχνοντάς του ένα SIGKILL signal!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν ερωτήσεις/παρατηρήσεις προς τον γιατρό και τον snokτερότατο...

1) Ο ΔΙΑΟΛΟΣ είναι αρσενικό ουσιαστικό... αν πεις "θα σε πάρει ο άρχων του υποκόσμου αφού ξενοίκιασε ο Άδης και θα σε πάει σπίτι της" θα παρεξηγηθεί πολύ ή απλά θα ψάξει να βρει από που βρήκες τις φωτογραφίες με τις ζαρτιέρες. Αν παρόλα αυτά δεν συμβιβάζεσαι υπάρχουν μια χαρά succubus(ψάξτο στην wiki) σtον κόσμο που ταιριάζουν και καλύτερα στην περίπτωση... ναι υπάρχουν, τα έχω δει... ήμουν 1η γυμνασίου.. το θυμάμαι σας λέω...

2) Είδες τον ΣΑΤΑΝΑ και δεν πήρες αυτόγραφο... Μια φωτογραφία από το club με τα κέρατα και full εξοπλισμό που να λέει "στον πιο φανατικό θαυμαστή μου με αγάπη Εωσφόρος(το καλλιτεχνικό του)"... Που συχνάζει ρε για πες... βγάλτα όλα στην φόρα

3) Για το όνομα του... αιώνιου αντιπάλου αυτού που είναι το αντικείμενο λατρείας όλων των μακρυμάλληδων μεταλάδων του κόσμου(εκτός από τους powerομεταλάδες που πιστεύουν στον ανυπέρβλητο ODIN)... you didn't DANCE WITH THE DEVIL(τι τιρι τιριριρι τιρι τυρι)... θα πρέπει να έβγαζε μάτια... με τα κέρατα.

Συμβουλές από ιατρικά αναρμόδιο(όχι πως αυτό σταμάτησε ποτέ κανέναν)
όταν σε ξαναπλησιάσει...
1: Δείξε μια φωτο της Αγίας Λουκά να βρίζει τον Ψινάκη... θα σε πάρει για εντάξει άτομο και θα σε αφήσει ήσυχο

2: Αν τον δεις στο ΕΜΠ ξεκίνα αμέσως να ανθρωποθυσιάζεις όποιον βρείς μπροστά σου και να του τον αφιερώνεις... Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριεται και ο έξω από το blog.

3: Αυτο ανθρωποθυσιάσου

4: Απομνημόνευσε και πες αυτά τα λόγια (Αντεγραμμένο απο το βιβλίο που θα εκδόσω σύντομα). By the divine power of the Just and Mighty Tyr... I banish thy impure soul back to the deepest pits of hell. May you rot in there for eternity and never apear before my eyes again.

5: Το προηγούμενο δεν θα δουλέψει όχι γιατι ο DIABLO δεν είναι undead αλλά γιατί ΕΣΕΙΣ δεν είστε paladin of Tyr... καλό είναι να το θυμάστε πάντα πριν κάνετε turn undead έτσι... εκτόε κι αν είστε οπότε πάλι δεν θα δουλέψει... γιατι υπόκειται στον Νόμο του Μέρφυ.

Απόσταγμα σοφίας(φιλοκαλούμεν γαρ μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν ανευ μαλακίας)

Την επόμενη φορά που θα τον δεις... παίξε το παιχνίδι του... δεν θα χάσεις...

snok είπε...

Το λοιπόν,ρε σεις επικυρύττω το όνομα και τη φάτσα του βαρτιμαίου.Ποιός είναι;Τον ξέρουμε;Ο τύπος είναι απλά Γ-Α-Μ-Α-Τ-Ο-Σ.Πρέπει να τον εντάξουμε στο δυναμικό μας όπωσδήποτε.Μιλάμε ο άνθρωπος το έχει.Ποιος είναι;Τον ξέρουμε;Ξαναρωτώ ποιος είναι;Δίνω τα unplugged του κατέλη και του Παρασκευά που είχαν έρθει στον Πύργο(για την ακρίβεια Βαρθλομιό)....
Εμφανίσου,ποιος είσαι;Δώσε τουλάχιστον ένα σημάδι.

Soulis Sketos είπε...

Βαρτιμαιο παιδι μου μπραβο εχεις ταλεν-το. Αμα ξερεις και καλο ( εο πινεις μπαφους και παιζεις) Pro , εχεις την προσκληση για το παγκοσμιο συνεδριο vlavis στο τσεπακι. Ευγε!

PS1: Forgotten Realms para siempre.
PS2: Οι μπαφοι πανε μονο με το Pro :P
--The Order of the Knights of the Merciful Sword

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιος lad... το pro εν το κατέω όσο οι Locomondo... είναι προφανές όμως οτι τους μπάφους μου τους κάνω...

Forgotten realms ε? Εμείς είμαστε hardcore wizards of the coast fans, όχι τσιράκια του κάθε salvatore(ο οποίος έχω βάσιμες υποψίες οτι δεν έχει δει ΔΙΑΟΛΟ για πολύ καιρό).
Το απόσπασμα πιο πριν είναι το τυπικό turn undead που ζητάω από τους παίχτες να κάνουν invoke για να στείλουν low level undead... Νο ινβοκέϊσον Νο πάρτυ.

Κατά τα άλλα δεν εμφανίζομαι λόγω μιας "ανωμαλίας" που απέκτησα μετά από ένα ατύχημα στα εργαστήρια φυσικής 2ου εξαμήνου. Εκεί που έκανα την χαρτογράφηση ηλεκτρικού πεδίου με χτύπησε ρεύμα τάσης 15 V(όχι αλήθεια είμαι τόσο μαλάκας που με χτύπησε ρεύμα στο πείραμα αλλά με αντίσταση στον εγκέφαλο σχεδόν 0 Ω... την γλίτωσα φτηνά ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον). Ξύπνησα την άλλη μέρα και τίποτα δεν είχε αλλάξει... Σκέφτηκα οτι μάλλον έπρεπε να είχα πέσει σε ραδιενεργά απόβλητα(πάντα πράσινα) για να μεταλαχτώ και τσάμπα πήγα εργαστήριο χθες και ποτέ δεν θα με δεχόταν στην ακαδημία του ο Xavier. Το βράδυ όμως ένιωσα την ακατανίκητη ανάγκη να φορέσω ροζ πουκάμισο ανοιχτό στο στήθος με σταυρουδάκι και σηκωμένο γιακά, να φτιάξω το μαλί με μάκ... λάκ... πως την λένε τεσπα... να φορέσω σαγιονάρες, να πάρω την φεράρι που δεν ξέρω καν πως βρέθηκε έξω από το σπίτι μου... και να κατέβω Γλυφάδα να κάνω το κομμάτι μου ως το πρωί... Αυτό συμβαίνει εδώ και μερικούς μήνες... ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ...

Υπογραφή: Ένας φτωχός και μόνος Γλυφαδιώτης...

ΥΓ1: Αναστάσιος τι ενοείς στα υστρόγραφα όταν λες Playstasion1, Playstation2, (PS1,PS2);;;

Ανώνυμος είπε...

Ου να μου χαθείτε paladins... Arcane spells for ever!

Τα succubus είναι απλά θεϊκά (το ξέρω, βλασφημώ).

Και φίλε μου, ο νόμος του Μέρφι στον κόσμο των Forgotten Realms (ή όπως θες πες τον) έχει εκπροσώπους, γνωστοί και ως Wild Mages! (Βέβαια δεν ξέρω αν υπήρχε ποτέ τέτοια κλάση στα κλασσικά D&D, δεν είμαι και τόσο φαν...)

Έχουμε ξεφύγει ή είναι ιδέα μου...

Jimvend είπε...

snok otan deis ton diaolo na foraei rasa pes tou: Diaole fige apo mprosta mou mou krhveis to theo

snok είπε...

@ βαρτιμαίος
δεν αντέχω,πρέπει να στο πω,γιατί σε ψιλοκατάλαβα όχι από την φωνή(που λέει και η φάρσα) αλλά από την υπογραφή.Χα χα αγάπη μου,καλά θα περάσουμε καλά,καλά.Δεν θέλω να το ρωτήσω γιατί θα κάνω το μπλογκ πολιτικό αλλά δεν αντέχω:να σου ρε συ βαρτιμαίε οδηγείς και εσύ porsche όπως ο σύντροφος-συνδικαλιστής Τζιώτης;Άμα οδηγείς και είσαι και εσύ σύντροφος ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΛΙΚΙ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ.Είσαι άξιος.Εγώ θα γίνω απλά ένα μέλος.
Εσείς,τα άλλα μέλη μην νομίζετε ότι θα το κάνουμε ΠΑ.ΣΟ.Κ. εδώ,δηλαδή κληρονομική δημοκρατία,όχι,θα κάνουμε ψηφοφορία,απλώς εγώ δεν κατεβαίνω και προτείνω το βαρτιμαίο.Του αξίζει.Αλλά όχι τώρα.Οι εκλογές θα γίνουν το Μάρτη που κλείνουμε ένα χρόνο λειτουργίας.Όλα τα μέλη,συν-βλαμμένοι έχουν δικαίωμα να βάλουν υποψηφιότητα.Αυτός με τη μεγαλύτερη βλάβη θα γίνει πρόεδρος.Καλύτερα να τον λέμε Βλαβιότατε.Όποτε βαρτιμαίε γίνε μέλος και βάλε για υποψήφιος.Έχεις όλη τη βλάβη,εννοώ τα εχέγγυα για να προχωρήσεις.

AΣΧΕΤΟ1:ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΟΥΤΙΕΝ;ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ;ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΣΟΥΤΙΕΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ;;;ΔΑΚΤΥΛΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΜΥΡΙΖΟΜΑΙ.
ΑΣΧΕΤΟ2:Η ΣΙΣΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΟΤΑΝ ΦΟΡΑΕΙ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ "ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΡΩΙ" ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΡΑΒΑΕΙ;ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ;(ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ;)
ΑΣΧΕΤΟ3:ΕΠΕΙΔΗ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΝΑ ΒΓΩ;ΣΤΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ,ΣΤΗ ΧΡΟΥΣΑΛΑ,ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΒΥΖΑ ΒΥΖΑ ΕΕΕ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΕΝΝΟΩ Ή ΣΤΗ ΔΡΟΥΖΑ-ΦΡΑΠΕΛΙΑ;
ΑΣΧΕΤΟ4:Η ΣΑΡΡΗ ΠΟΙΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΦΕΤΟΣ;
ΑΣΧΕΤΟ5:ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΚΑΪΛΗ ΓΙΑ ΠΕΜΠΤΟΣ ΠΟΛΟΣ ΣΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΑΡΑ;
ΑΣΧΕΤΟ6:Η ΝΕΤ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΟ;ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΕΣ ΕΧΕΙ!
ΑΣΧΕΤΟ7:Η ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΤΗ(ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ "ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ SEX")ΓΙΑΤΙ ΞΥΡΙΣΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ;ΕΧΕΙ ΨΕΙΡΕΣ;
ΑΣΧΕΤΟ7,5:ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 10.
ΑΣΧΕΤΟ8:ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΞΕΡΕΤΕ(PLAYBOY,MAXIM,PENTHOYSE) ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΚΟ;ΑΦΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΙΝΑΙ!
ΑΣΧΕΤΟ9:ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΣΟΝΤΟΠΑΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ;ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ 3.000 ΕΥΡΩ.
ΑΣΧΕΤΟ10:ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ(ΞΕΡΕΤΕ ΤΩΡΑ)ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΩΝ 5 ΕΥΡΩ;

Θέλω να μου πείτε αν είμαι σε φόρμα.Εντάξει να υποστηρίζουμε τη νέα γενιά(βλέπε βαρτιμαίο)αλλά μην ξεχνάμε ότι έχουμε και ένα όνομα god damn it!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Κοντά έπεσες... ο σύντροφος αγωνιστής Τζιώτης οδηγάει την παλιά μου porsche... Του την χάρισα όταν έμαθα από το top gear οτι το οδήγημά της δεν προσφέρει την πλήρη αισθησιακή ικανοποίηση που παρέχει η (γκουχ εγγλέζική γκουχ γκουχ) Aston martin. Δλδ δεν έφτασε σε οργασμό ο κύριος χαϊδεύοντας τον λεβιέ... των ταχυτήτων.

Αφού ρε snok είσαι σε... ΔΙΑΟΛΕΜΕΝΗ... φόρμα τι θες να παραχωρήσεις την προεδρία...
Να ξεκαθαρίσω οτι δεν θα ήθελα ποτέ να αναλάβω την ευθύνη ενός τόσο πούτιμου για την ανθρωπότητα blog... Ποτέ δεν ξες τι θα μπορούσε να επακολουθήσει ύστερα από ένα Γλυφαδιώτικο ξέσπασμα... Πχ να ξυπνήσεις μια μέρα και να δεις τίτλο "Το blog των θαυμαστών του Σιανίδη..." ε καλό??

Soulis Sketos είπε...

[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Bottlenose_Dolphin_KSC04pd0178.jpg[/url]

Το πιασατε το υπονοουμενο ετσι;;;;; Οσο για σενα ρε snok τι να σου πω; Πως τα μπλεξες ετσι; Κανονικα εσυ θα πρεπε να εισαι στο ρολο του Μπενυ.. πολιτικα μιλωντας δια να μην παρεξηγηθωσι.. :P

PS1: Σιρανο;; Για μια στιγμη ( μεταξυ εκει που ανεφερες το ανοιχτο πουκαμισο και εκει που ειπες για Ferrari) νομισα οτι εισαι ο ετερος Γλυφαδιωτης.. Αλλα ξεχασα οτι αυτος δε γραφει εδω :p (Υπαρχει και σε στυλ award στο blog.... Oποιος καταφερει να τον κανει να γραψει εδω κερδιζει ενα......
PS2! : Εφοσον εχεις ηδη blogοχωρο αγωνιστικους χαιρετισμους.. (Δε θα με πειραζε ενα merge, το αντιθετο μαλιστα, ωστοσο δε θυμαμαι τον αλγοριθμο :P)
PS3 k PSP : Δεν ανοιγουμε κανα forum μια και γραφουμε τοσο πολυ;; :P Ειναι και της μοδας τωρα τελευταια ;)

Kallitexnes είπε...

Αφιερώνω το Σχιζοφρενοβλαβίωση (Νικόλας Άσιμος) στον πρόεδρα του blog και τον συμβουλεύω : Άντε στο δίαολο!!!

-Βασίλης

ΥΓ: Τί πρόβλημα έχεις παλικαράκι μου αφού έχει μπούστο και επιπλέον στην μπαίνει???