Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Χειμωνας ειναι..

..εκει που πας και θα κρυωνεις.

4 σχόλια:

Soulis Sketos είπε...

Δε θελω να γαμησω το τραγουδι αλλα δε μπορω! Το Tempo δεν ειναι το παλιο καναλι του ζευγους Ευαγγελατου-Τατιανιδου; Ελπιζω να με συγχωρεσει ο θεος του blogging, εγω το τραγουδι ηθελα να δειξω :P

Ανώνυμος είπε...

Γράφω ανώνυμα γιατί αν ο πρόεδρος μάθει οτι σχολίασα σε ποστ σου θα με πάει με το ζόρι στους Αμπελόκηπους.

Και ξέρεις τι κάνουν εκεί στους Αμπελόκηπους έτσι;;;;

κατά τα άλλα θα ήθελα να εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στον Νότη που έχει προβλήματα με την θέρμανή του.

Soulis Sketos είπε...

Αισχος. Απλα. Καλα ρε δεν ντρεπεσαι; Απειλεις κοσμο να μην σχολιαζει στα posts μου; ΦΑΣΙΣΜΟΣ! ΑΛΗΤΕΙΑ!

Αισχος και σε σενα ανωνυμε! Ασχετοι, βλαχαρες ολοι ανιδεοι μαζευτηκατε να κρινετε τη μουσικη μου! Οχι λοιπον σε πεισμα σας εγω θα σας εκπολιτισω μουσικα. Κι αυτο ειναι απειλη.

ΥΓ: Οχι δεν ξερω.. τι κανουν στους Αμπελοκηπους;

snok είπε...

τι είπες μωρή σαλιαμούρα της μπλογκόσφαιρας;
Εγώ απειλώ το κόσμο!!!
Ου να μου χαθείς!!!
Σα δε ντρέπεσαι να διαδίδεις ψέμματα για το άτομο μου.
Αλλά βέβαια που να ξέρεις εσύ;
Αιντε τράβα άκου καμία Ελένη Πούτση...