Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Αγαπημένε Άγιε μου Βασίλη,

Πάει πολύς καιρός από τότε που σου έγραφα.Μα πολύς καιρός.Γεγονός είναι δηλαδή πως σε είχα σε πολύ χαμηλή υπόληψη.Να φανταστείς ότι είχα πειστεί ότι δεν υπάρχεις.Ότι δηλαδή εσύ δεν είσαι υπεύθυνος που φέρνεις τα δώρα τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.
Τώρα αποφάσισα να σου ξαναγράψω,όχι γιατί πείστηκα πως υπάρχεις άγιε Coca-Cola εεε Άγιε Βασίλη,αλλά επειδή πιστεύω πως αν υπάρχεις(δύσκολη το βλέπω) μόνο εσύ μπορείς να μου πραγματοποιήσεις τις επιθυμίες μου.Μόνο εσύ.Θα στα γράψω με τη μορφή καταλόγου έτσι ώστε να μην φας πολλή ώρα με τα καλικαντζαράκια για να ψάχνεις που και πως έχω γράψει τα δώρα μου.Ωραία;;
Βέβαια προτού αρχίσω να σου γράφω τι ακριβώς θέλω,πρέπει να σου πω(αν δεν το ξέρεις ήδη αφού είσαι και εσύ πανταχού παρών και τα πάντα πληρών) πολύ καλό παιδί.Έβριζα συνέχεια,ανά πάσα στιγμή ήμουν έτοιμος να κάνω κακό σε αυτόν που ήταν δίπλα μου,κακολόγησα αρκετούς,κατάφερα να διαγράψω τις περισσότερες από τις ηθικές αξίες που ήταν εμπόδια για την ανέλιξη μου και γενικότερα δούλευα για την πάρτη μου.Νομίζω ότι αυτό θα σε χαροποιήσει ιδιαίτερα και ότι θα ικανοποιήσεις αμέσως τις επιθυμίες μου.Λοιπόν ξεκινάμε:

>>Πρώτον,θέλω να με κάνεις ακόμα πιο βλάκα.Ακόμα πιο ύπνο.Δεν αντέχω να καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου.Δεν θέλω να καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου.Θέλω καθημερινά να είμαι σε μια νιρβάνα και να πολεμώ πως να βγάλω περισσότερα λεφτά.

>>Θέλω να μου χαρίσεις φίλους και φίλες στους οποίους να μπορώ να κάνω το κομμάτι μου.Να μπορώ κάθε στιγμή ότι είμαι ανώτερος σε όλα.Να είμαι το επίκεντρο της παρέας.

>>Οι δουλειές και οι εργασίες μου όλες να πηγαίνουν καλά αλλά κυρίως θέλω να βλέπω ότι οι άλλοι δεν μπορούν να με φθάσουν.Θέλω να νιώθω ότι είμαι Η ΚΟΡΥΦΗ!Γιατί αξίζω να είμαι η κορυφή.Θέλω όλοι να αναγνωρίζουν την αξία μου!

>>Θέλω τα πάντα να λειτουργούν για μένα.Τα πάντα.Θέλω να είμαι το κέντρο της προσοχής παντού.

>>Θέλω να με κάνεις ακόμα πιο όμορφο να είμαι ακόμα πιο αρεστός στο άλλο φύλο!

>>Δώσε μου και άλλα χρήματα!Σε παρακαλώ!Θέλω να πάρω καινούργια ρούχα,καινούργια gadgets για να είμαι και πάλι το κέντρο της προσοχής.

>>Από εδώ και πέρα θέλω οι ώρες μου να είναι μια απέραντη διασκέδαση.Θέλω να διασκεάζω συνέχεια!Να βγαίνω έξω για καφέ,να συζητώ για γκόμενες και να πηγαίνω στα κλαμπ για να βρίσκω γκόμενες.

>>Θέλω να με βοηθήσεις να αποκτήσω πιο γυμνασμένο σώμα.Μου είπαν ότι είναι γκομενοπαγίδα!

>>Θέλω να μου διώξεις κάτι ενδοιασμούς που έχω όταν πάω να φιλήσω κατουρημένες ποδιές και γενικότερα ρε συ Άγιε όταν πάω να γλείψω.Δεν θέλω ηθικούς ενδοιασμούς,θέλω να γλείφω για να κερδίσω ακόμα περισσότερα,να αποκτήσω ακόμα περισσότερα.

>>Θέλω να καλοπερνώ κάθε ώρα και στιγμή.Να περνάω κάθε μέρα καλά.

>>Θέλω να δυστυχήσουν ορισμένα άτομα που δεν γουστάρω.Πραγματικά θέλω να τους δω να σέρνονται κάτω από τα χτυπήματα που θα στείλεις.Θα τους στείλεις ε;

>>Σου το έγραψα και παραπάνω.Θέλω να σταματήσεις γύρω μου τη σκέψη.Από το πρωί που σηκώνομαι μέχρι το βράδυ θέλω να περιτριγυρίζομαι από βλακεία και χαζομάρα.Δεν θέλω να σκέφτομαι!Θέλω να βλέπω παντού,τηλεόραση,ραδιόφωνο,εφημερίδες, άτομα και θέματα που θα με αφήσουν στην ησυχία μου.Χέστηκα αν γίνεται πόλεμος!Χέστηκα αν υπάρχει πείνα!Εδώ μιλάμε για μένα!Θέλω να περνάω καλά!!!Τόσο παρανοϊκό είναι;

Αυτά για φέτος.Δεν είναι πολλά.Ούτε και δύσκολα ε;Δεν είναι δύσκολα.Παιχνιδάκι είναι για σένα τώρα αυτά.Ελπίζω να μην με απογοητεύσεις και να μου κάνεις πράξη τις επιθυμίες μου.

(Ζητώ ταπεινά συγγνώμη γιατί διάβασα μερικών τα γράμματα.Συγγνώμη......)

4 σχόλια:

Jimvend είπε...

Re snock nomizw pws ksexases kapoies eyxes opws: Na eksafanistoun apo thn gh kapoioi upanthrwpoi opos einai oi emo k.a., na na afereseis thn voulisi apo kapoious barbarous( alvanoi, boulgaroi k.a.) kai na tous kaneis na mas upakoun xwris antirisi, na valeis kameres akoma kai stis toualetes upopton atomon, oi ginaikes na stamatisoun na skeutontai kai na uparxoun mono giato sex, na anastiseis ton megalo mas igeti papadopoulo, na doseis stous megalous mas igetes (kokali, latsi ktlp) 1.000.000.000.000.000.000.000 eurw gia na filanthropoies kai na stamatisoun kapoioi alloi upanthrwpoi na paraponiountai gia ftoxeia. Auta ta liga pros to paron an skeutw ki alla tou xronou agie mou kale vasilh pou katoikeis se kathe gwnia tis athinas kathe xrisougena
KALES DIAKOPES SE OLH THN VLAVI

Ανώνυμος είπε...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες να πεις να σε προστατεύει από τα Νεφελίμ...

Από την άλλη πού ξέρεις ότι είναι ο Άγιος Βασίλης και δεν είναι Νεφελίμ;;;

Ανώνυμος είπε...

Ρε δεν την παλεύεις καθόλου....Όσο πας και χειροτερεύεις...Ήσουν που ήσουν από μικρός,τώρα έχει παραγίνει το κακό...
Απλά,ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ