Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ Νο 1


Βράδυ σαββάτου 05-05-2007.Κάθομαι αμέριμνος και ήσυχος στο σπιτάκι μου να δω το βάζελο να σηκώνει μια κούπα της παρηγοριάς.Οι γειτόνοι μου στους αμπελόκηπους όντας λίτσες πατέρες και χορταρέηδες το φώναζαν απο τη δευτέρα''τεσσάρα απόψε τεσσάρα''.Και εγώ τους άκουγα.Έλεγα "εντάξει ας πάρουν και αυτοί κάτι φέτος".
Ξεκινάει το ματς και δεν είχαν περάσει 3 λεπτά και γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ.Η αελάρα (όχι ότι είμαι αλλά έτσι) σκοράρει.Εγώ εκτινάσσομαι ως αλλος σούπερμαν πάνω και φωνάζω γκοοοοοοοοοολ.Έτσι να μάθουνε.Αχ πόσο έτσουξε,πόσο μου αρέσει.
Η συνέχεια βαρετή.Κάτι γιόμες του βύντρα του μεγαλύτερου κατσαπλέουρα όλων των εποχών και κάτι κλαδέματα από γκούμα και φτάνουμε με αυτά και αυτά προς τη λήξη του ημιχρονίου.
Ξάφνου βλέπω αλλά δεν ακούω ένα πυροβολισμό.Έχουμε νεκρό ρε παιδιά!!!!!!!!Ο Παπαδόπουλος σωριασμένος στο έδαφος σφαδάζει και φυσικά να μην τα πολυλογώ πέναλντι και ένα πολύ δύσκολο γκολ.Οι γειτόνοι μου πήραν τα πάνω τους."Θα το πάρουμε,Θα το πάρουμε,Αντε μωρή πανάθα".
Στο δεύτερο ημιχρόνιο τα ίδια.Αμπαλιές βύντρα και κλαδέματα γκούμα.Ώσπου φτάνουμε στο 82 και εκεί άρχισαν οι εκκλησίες να χτυπούν πένθιμα.Ο Ανσουέ σκοράρει έχοντας αφήσει πίσω του τον μπαρμπα-γιάννη και το καλό παιδί και άξιο παλικάρι και της μάνας του καμάρι νασίφ μόρρις και σκοράρει.Εγώ,σαν να με άγγιξε ρεύμα.Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ!!!!!!!!!!!!!!!!!!"ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΡΕ,ΠΑΡΤΕ ΤΟ"
Χαμός δε λέω τίποτε άλλο.
Το αποκορύφωμα έγινε όταν μπήκε μέσα ο ένας ο μοναδικός ο ανεπανάληπτος τιτανομέγιστοτεραστιος ΙΓΚΟΡ ΜΠΙΤΣΚΑΝ ή ΜΠΙΣΚΑΝ."ΕΛΑ ΡΕ ΙΓΚΟΡ ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ,ΔΕΙΞΕ ΤΙ ΜΠΑΛΑ ΞΕΡΕΙΣ",φώναζα.Αλλά τίποτα.
Και φτάνουμε στο 92 που επαληθεύτηκε κάτι που το λέει ο σοφός ελληνικός λαός αλλά εμείς δεν του δίνουμε και πολλή σημασία:"ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ".Ο Βαγγέλης Μάντζιος ο μέγας στρίκερ σε άλλες κυριακές μόνος του από τη μικρή περιοχή σουτάρει με κενή εστία και η μπάλα πάει στο .......... ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αργότερα πληροφορίες από την παιανία έλεγαν ότι αυτό καθώς και άλλα πολλά τους τα είχε μάθει ο λουκάς στην προπόνηση και είναι γνωστά ως "ξεγελώ οχι τους αντιπάλους αλλά τους φιλάθλους".
Οι γειτόνοι είναι "σε κατάσταση εκτάτου ανάγκης μέσα σε μια φάση τραγικήηηηηηηηηη".Ένας από αυτούς απειλεί να αυτοκτονήσει.Τρελά γέλια.Το ερώτημα είναι γιατί να θέλει να αυτοκτονήσει όπως μου αποκάλυψε αργότερα.Περιμένω απαντήσεις.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν φίλε Γιώργο..
Αρχικά γίνεσαι κακός. Ναι, ναι οι βάζελοι είναι κατά βάθος καλά παιδιά. Απλά μωρέ λίγο άτυχα.. Τους ρώτησαν κ ήρθαν στην ομάδα τους ο Βύντρας , ο Μπισκαν κ οι λοιποί; (κ ο νοών νοείτω).
Όσον αφορά τώρα στον τελικό.. Δεν ξέρω αν εξελίσσομαι σε Κάλχα ( καθοτι προέβλεψα κ τελικό Τσ.Λ αλλά κ νικήτρια καλλιστείων!!) αλλά το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Ίσως είναι ο νόμος του Μέρφι ( what can go worse, it will do so), ίσως το θέμα της ψυχολογίας , ίσως η πίεση.. Και η κούπα πήγε Πηνειό!

Υ.Γ: Προφανώς ο γείτονάς σου θέλει να πεθάνει επειδή η Όλγα η Φαρμάκη τα έφτιαξε με άλλον( sorry αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ!)