Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Θέλεις;;; ΠΑΜΕ!




Και επειδη ειμαι απο αυτους που ομιλουν παντα με ντοκουμεντα.. και οχι με του Αιγαιου τα μπλουζ... Θα απαγγειλω δυο στιχους απο το "Εξυπνο Πλοιο της Αγαπης" (aka Smart Loveboat) που εβαλε πλωρη για τη Φιλοσοφικη ενα βαρετο απομεσημερο (σαν ολα τ'αλλα στο) ΕΜΠ.

Θελεις μπουζουκια;; ΠΑΜΕ!

(...)

Θελεις μπαρακια;; ΠΑΜΕ!

(...)

Οσα εχω να τα φαμε ΝΑΙ πες μου και ΠΑΜΕ.



Εδω θα λεγα κυριαρχει ο συμβολισμος.. και η αντιθεση. Μεσα απο τη μεταφορικη (και συνειρμικη θα'λεγα) χρηση των 2 λεξεων που αρχιζουν απο 'μπ' θελει να υπογραμμισει την αγωνιστικοτητα των φοιτητων που συχναζουν σ'αυτα, κατι που ειναι εκδηλο και στη λεξη 'παμε'. Ο λυρισμος που ξεπηδαει μεσα απο τις εναλλαγες εικονων του βιντεο ειναι πρωτοφανης. Ενα αριστουργημα....




ΕΛΑ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΕΛΑ, ΠΑΡΕ ΤΗ ΛΥΡΑ ΣΟΥ!!!!!

9 σχόλια:

ο φιλος του οικονομου είπε...

Το "εξυπνο πλοίο της αγάπης" έχει και ρυμουλκό;

Σύρεται από κάπου;

Θέλεις ΦΠΨ Πάμε!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι έχει ρυμούλκα, αλλα δε συρεται. Σερνει απλα.

snok είπε...

Ώρα λοιπόν να set the record straight που λένε και στο χωριό μου.
1)
Αμφισβητώ την αυθεντικότητα του βίντεο.Το βίντεο είναι προιόν μοντάζ.Υπήρχε ποτέ περίπτωση εγώ αγαπητοί μου αναγνώστες να πάω ΦΠΨ ενώ όλοι ξέρετε τους αγώνες μου σε μια συγκεκριμένη γειτονιά των Αθηνών ενάντια στο σεξισμό;;
2)Σε αυτό το ποστ έχουμε μια ανευ προηγουμένου αήθη επίθεση στο λαικό κίνημα-τάξη.Βλέπετε καλοί μου ποιοι έχουν τα λεφτά και τι τα κάνουν:Κινητά τελευταίας τεχνολογίας,αμάξια και όλα αυτά γιατι;Μόνο για φιγούρα στο ΦΠΨ!!
3)Έτσι ένα κουίζ πάλι:Ποιος συνεργάτης τούτο εδώ του μπλογκ τραγούδαγε το χιτ του Κώστα Bigali του Αιγαίου τα Blues λίγο αλλάγμένο;;Δηλαδή εκεί που λέει "παίξε μου" αυτός λέει "παιξτε μου";;;;

o gnostos anonimos είπε...

paidia min masate...rendez vous stis 23 iouliou,exo plirofories apo mesa.

Soulis Sketos είπε...

Τι πληροφοριες ρε, για λεγε για λεγε!

o gnostos anonimos είπε...

poli tha to ithela alla katalavaineis...den thelo na me vroun se kanena xantaki me kadroni sto kefali...

Soulis Sketos είπε...

Σωπα μωρε τι φοβασαι.. δε θα σε βαλουμε και σε κανενα προγραμμα προστασιας μαρτυρων της αντιτρομοκρατικης. Ο αντιπροεδρος της βλαβης (himself) θα σε καλυψει, ασφαλης θα σαι...

Για λεγε τι παιζει στις 23;

o gnostos anonimos είπε...

ematha oti tote tha iparxei afieroma,ωδή pes kallitera ston agapimeno kallitexni tou proedrou aftou edo tou blog,tou michael jackson,avasimes plirofories anaferoun episis oti i aftou megaleiotita dn borei na antapexelthei sta foititika tou kathikonta tis exetastikis giati exei pnigei sto klama apo ekeini tin apofrada imera pou o king afise tin teleftaia tou pnoi.

Ανώνυμος είπε...

Κλλλλλλλλειιιιιστε το ρεεεεε!