Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Είμαι άρρωστος Νο2

Τα άκουσα λιγάκι και δικαίως.Η βλάβη μίκρυνε αντί να μεγαλώνει.Ίσως να επηρεάστηκα και από τις απειλές.Επανέρχομαι δριμύτερος...


->Μάκη δεν έχω κάνει τίποτα.

->Παιδιά ας μην κατηγορούμε το Θέμο.Πόσο κοστίζει να χορεύει η Όλγα ξέρετε;

->Ανακριτής προς Τσέκου:Κρίνεσαι προφυλακιστέα για παραβίαση αισθητικής.

->Ρε Ζαχόπουλε τόσα ζώα υπάρχουν,με γατούλη περνάς τον εαυτό σου;

->Εγώ ήξερα την πίπα χερμπ,τώρα στα κανάλια έχουμε την πίπα χλεπμ(χλεμπονιάρηδων).

->Παπανδρέου προς Κώστα:Ρε Κώστα όχι άλλα σκάνδαλα έλεος.Μου τη βγαίνει ο Μπένι.

->Μάκη τότε ήμουν μικρός και ανακάλυπτα τον εαυτό μου.

->Χιτ της φετινής χρονιάς:"Βρέχει χοντρούς στη στράτα μου","Πέσε Χρίστο επειγόντως".

->Φτου σου το Μαξίμου να μην έχει ορόφους...

->Από το "Ελλάδα έχεις ταλέντο 2":Στην αυτοκτονία μπάσκετ ο Χρίστος Ζαχόπουλος.

->Ανεξακρίβωτες πηγές αναφέρουν ότι ο Γατούλης Χρίστος,το σεξ μασίν της κυβέρνησης,έπεσε κατα λάθος καθώς έκανε μπανιστήρι στη δαπίτισσα φοιτήτρια του απέναντι διαμερίσματος.

->Μάκη σου το ορκίζομαι δεν το ήθελα.

->Παιδιά ιδέα μου είναι ή ο Χίος είναι ο Τσακ Νόρις της δημοσιογράφιας;

->Το όνομα μου είναι Χίος,Στέφανος Χίος.

->Α ρε Παττακέ,όταν ήσουν εσύ τίποτα από αυτά δεν γινόταν.Δεν είχαν βγει γαρ τα DVD.

->Σε τοίχο στην Κoρνεάδου:Γατούλης+Γατούλα=L.F.E.

->Η Ν.Δ. θα λύσει ακόμα και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας.

->Ελεονώρα ξανάρχισε την απεργία.Εδώ κοντεύει να την αρχίσει ο Γρηγόρης.

->Κορίτσι:Θέλω να κάνουμε sex.
Αγόρι:Όχι ακόμα,να χάσω 4-5 κιλάκια να φαίνομαι καλύτερος

->Τυχεροί κρατούμενοι του Κορυδαλλού.Εκεί μεταφέρονται τα νέα στούντιο του "ΟΛΑ".

->Νέα κυκλοφορία:Αλέκα Παπαρήγα,"Η ζάλη των τάξεων".

->Αίσχος!Φαλλοκράτες!Πήρα τον "Οδηγητή" και είχε μέσα άτομα μόνο με μούσι.Γυναίκες τίποτα δηλαδή;

->(ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ)Προσοχή στους συμβασιούχους,είναι ικανοί για όλα.

->Αυτοί που είναι στην αριστερά για μερικούς,για άλλους δεν είναι στην δεξιά αν τους βλέπουν κατοπτρικά;

->Πασχάλη άστα μη το πεις ούτε του παπά.Εδώ ο άλλος για ένα ξενοπήδημα,έπεσε από τον τέταρτο...

->Αυτό το στιγμιαίο λάθος του Πασχάλη είναι συμβασιούχα και αυτή;

->Και καλά ρε Ζαχόπουλε την Τσέκου;Είχα ακούσει για τη διαστροφή της εξουσίας αλλά όχι και έτσι...

->Δηλαδή για να καταλάβω αυτό που λέει ο Πασχάλης για στιγμιαίο λάθος,είναι αυτό που λέμε "φάσωμα";Να ανησυχούν μερικοί+μερικές;

->Μάκη δεν ήμουν εγώ,ο δίδυμος αδερφός μου ήταν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: